Gdje noćas putujemo čežnjo?

Dva kofera i jedan sto za kojim sjedimo.
U oči se gledamo i slušamo Beethovenovu sonatu.
Gdje noćas putujemo čežnjo?
Da li me vodiš u Portugal na bal da ulicama grada plešemo uz ljepotu fada.
Tvoj korak se mom prikrada.
Noć je tako mlada.
Kao da smo u filmskoj sceni muškarac pruža ruke ženi.
Vrtimo se u krug i odjednom smo u sutonima sjedimo u taverni zagrljeni.
Čekamo osvit zore i gledamo more.
Otvori naše kofere prospi pješčane tragove i korale, daleko smo od obale.
Jednog dana negdje oko četvrtka sjedili smo u vozu i putovali prema Toscani
 bili su to junski dani.
Gledala sam kroz prozor voza kako prolaze polja makova.
Sjećam se da sam te zagrlila i poljubila.
Taj tvoj osmijeh izvučem uvijek iz džepa nadanja, čežnjo dušom odabrana.
Onda si dodao trenutak romansi, našli smo se u Provansi.
Šapneš mi da su tu ljepote sutona i svitanja slikali Van Gogh i umjetnici.
Kažeš mi da zažmirim i da otvorim oči za nekoliko minuta, osjetim toplinu tvog kaputa
 kako mi pada preko ramena. 
Otvaram oči, Sunce se spušta nad obzorom i šetamo Zadrom.
Valovi udaraju od muzičke cjevi i sviraju melodiju.
Stojimo na solarnom pogonu i pale se noćna svjetla, plešemo uz pozdrav Suncu.
Onda ti kažem, sad ti zatvori oči.
Otvori ih za toliko stotinki koliko ti treba da naručiš kornete ulčnog sladoleda.
I ti i ja smo tamo gdje je Belgija.
Vodim te u čokoladnu šetnju po Bruggeu.
A cjelo vrijeme sjedimo za stolom u našem krugu.
Gledamo kofere i spakovane stvari ne traži da te srce zaboravi.
Gdje noćas putujemo čežnjo?
Znamo li stanice i gradove?
Uzmimo naše kofere i otvorimo čokolade u fišeku.
Pruži mi ruke i zaplešimo kroz bulevare ljubavi čežnjo moja.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi