Knjiga u tvojim rukama

Poderala su se slova na papiru od snova. 
U magnoveju priče vrijeme protiče.
Jedan balon od sapunice, rasipa se u čestice. 
Dolaze kišne kapi, a za suncem duša vapi.
U svijetu igre i zablude probudi me iz sna.
Ja sam knjiga u tvojim rukama.
Nosimo kapute sa prišivenim flekama i cipele sa poderanim đonovima.
Jesmo li budni u snovima?
Igrači na šahovskim poljima.
Lete li baloni od sapunice u predjelima Kapadokije?
Da pomješam sve sastojke iz moje laboratorije 
i da se balon od sapunice vine nebu pod oblake.
Zaboravi ako ti tako srce nalaže.
Izbriši iz vremena, slova na rubu papira. 
I dalje će ostati trag mojih dodira na tvojim dlanovima.
Jer sam ja knjiga u tvojim rukama.
Trilogija i iluzija pod tvojim prstima. 
Čitaš me noćima, a tajna sam ti ostala.
Preokrenućeš stvari po stanu i isprazniti ormare.
Gledaćeš moje haljine i patike.
Sjetićeš se kako su plesale kroz hodnike tvojih strasti.
Na tren ćeš zastati ime mi dozvati.
I opet ćeš pronaći balone od sapunice tu na uglu naše ulice.
Proći ćeš bulevarom i vidjećeš balone kako ih prave djeca.
Sjetićeš se nas dvoje, kako smo šetali dok su baloni letjeli.
U svijetu laži, istinu potraži.
Zaboravi ako ti kažu drugovi da sam ja  neukrotiva divljina.
Ostaće trag mojih milovanja kao ukus pitomih jagoda.
Daleka sam ti kao Kapadokija, a blizu sam ti kao baloni od sapunice tu na uglu ulice.
Ja sam knjiga u tvojim rukama i budim te iz sna.
Pođi tragom mojih dodira i pronaći ćeš me negdje tamo gdje je Kapadokija.
Čekam te u balonu od sapunice da vidimo planine i zajedno ukrotimo divljine.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Zamisli

U skerletu od ljubavi

Kad me on pogleda