Početak putovanja

Projekt:Pretvori san u stvarnost!
Stanica,peron i putnici.Čekaju voz.Među putnicima sam i ja.U iščekivanju voza, provjeravam u mislima sve stvari potrebne za neobično putovanje.U jednoj ruci mi se nalazi karta sa navedenim odredištem,u drugoj ruci olovka i prazan papir.Pored mene su tri kofera,sa određenim sadržajem.Bez njih bi ovo putovanje bilo nezamislivo!Prvi kofer je najveći u njemu su razne sitnice,potrebne za izradu kreativnih radova.Odmah do njega je nešto manji,u njemu su složene skice.Pored njih je i treći, najmanji kofer,u kom su knjige sa receptima.
Ovo nije putovanje,koje je uobičajeno,već putovanje kroz sjećanja,koja postoje i stvaranje novih.
Na ovom putovanju,putnike i mene očekuje povratak u bakinu kuhinju ispunjen mirisima bakinih kolača,koji podsjećaju na djetinjstvo.Putovaćemo i kroz 60,70 i 80- te zahvaljujući modi.Uz sve to, od starih i zaboravljenih sitnica stvorićemo nešto novo ,putem kreativnih radova.
Hoće li ovo putovanje i projekt uspjeti ?Ne znam! No jedno sigurno znam, volju,želju i strpljenje imam.
Sve to udruženo sa kreativnošću,rukovodiće stvaranjem zanimljivih sadržaja.
Doživljaje sa putovanja ću prenositi putem tekstova,koji će biti upotpunjeni slikama.
Moje misli na trenutak prekinu huk voza koji pristiže na stanicu.
Uzimam kofere u ruke,i zajedno sa ostalim putnicima ulazim u voz.Preda mnom je avanturističko putovanje.
Vjerujem sa mnogo lijepih i zanimljivih odredišta sve do onog,zbog kog se odlučih na putovanje.Sretan put,Vama i meni!
Ovo je prvi post koji pišem i objavljujem.
Dobrodošli na Blog:Škrinja,Švelja i Špajz!
Sljedeće javljanje biće sa prvog odredišta.Do tada:Pozdrav svima!
Slika je preuzeta sa interneta!


















Primjedbe

  1. Dobrodošli!Ovo je Blog:Škrinja,Švelja iŠpajz.Ovdje možete pronaći kreativne radove,skice modela i recepte.Ostavite Vaš komentar.Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi