Snjegovi ljubavi

Vozovi, snjegovi, peroni i putnici.
Pakujem kofere putujem do tebe.
Draga, već studi, da si tu da nasloniš glavu na moje grudi.
Mrazevi donose snjegove.
Vučem kofere ruke mi promrzle.
Suze što idu niz obraze i one će da se zalede.
Dolazim do tebe kroz snježne mećave.
Hladno je, putuju li od srca karte kroz gradove.
Sve miriše na ruže i snjegove.
Eh, da mogu ove ruke sad da te zagrle. 
Da se malo ugrijem.
Prolaze vozovi i moj dolazi, zastaje.
Ulazim, iz džepa kartu vadim. 
Moja karta je tvoja slika, ja sam jedan od onih sljepih putnika.
Da li si u toplome film pustila.
Snjegovi Kilamanđžara ili šašava Kazablanka.
Sanjam te dok teku pruge.
Dugi su sati, čuje se muzika iz zvučnika.
Treba mi tvoja ruka.
Zameli me snjegovi, ostavili me i drugovi.
U meni još tinja plamen ljubavi.
Idem prema tebi draga mirno spavaj i sigurna budi.
Ove noći kad zastudi tvoj voljeni će da te ljubi.
Zastaje voz i čekaju me kilometri, snježni su nanosi, duša malo topline prosi.
Pahulje u mojoj kosi.
Vjetar odnosi sve, hladnoća duboko seže, oči od sna bježe.
Tako mi se spava draga.
Ne brini, budan sam, idem prema tebi.
Dušo ne zebi sada.
Ulazim u ulice tvog grada, snjeg još jače pada, ali jača je nada.
Pretvorio sam u snagu sva nedostajanja.
Zvonim na tvoja vrata i sve se nade izliju u dlanove, ruke čeznu za tim da te zagrle.
Otvaraš vrata, u džemperu si mom.
Stotinkama sekunde oči govore, gledam te, grlim te i ljubim te.
Na Tv- u film crno-bijeli teče.
Sanjao sam ovo veče.
Putuju vozovi kroz gradove, draga, a ja sam pored tebe.
Ljubi te tvoj Dž.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika pruzeta sa sajta: Pixabay




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi