Prvo odredište

Voz ide polako,promiču predjeli.Posmatram iz voza,zelene ravnice koje kao da se stapaju sa nebom.Pamtim svaku sliku, memorišem.Stigli smo na prvo odredište.Vrijeme je za odmor i istraživanje.Izlazim iz voza,osjetim svjež zrak,lagani povjetarac.
Stali smo pored stare drvene kućice,koja ima predivan vrt sa cvijećem.
Sve je urađeno u rustikalnom stilu.
Zapazila sam klupu,sjela sam i odlučila posmatrati predivan krajolik.
Na drvetu vidjeh pticu zelene boje,pjevuši, njoj znanu melodiju.
Tu je i leptir, crvene boje,tratinčice.
U blizini je i rijeka,mirno teče,njen tok, ništa ne ometa.
Ugledah, tek malo pače kako pliva.Kakav sklad,ljepota i čar prirode-pomislih.
Proljeće,priroda se probudila iz sna.
Ustajem sa klupe i koračam prema vozu,još malo i putovanje se nastavlja.Na dlan mi sleti bubamara.
Nasmijah se i pustih je da se pridruži svojim drugarima.Sve što mi treba nosim sa ovog odredišta u mislima.
Ulazim u voz,uzimam kofer sa materijalom za kreativne radove.
Sjedam,otvaram kofer,uzimam materijal.Počinjem izrađivati rukotvorine.
Prenosim vam utiske putem riječi i slika sa prvog odredišta.Krećemo dalje,do sljedećeg odredišta.
"Slijediti snove,znači iz dana u dan koračati!"Koračate,koračam.Koračajmo!
Pozdrav svima!
Pače i bubamara

Ptica,leptir i cvijet










Primjedbe

  1. Umesto komentara: ovo je prvi vaš (predlažem "tvoj") post kojeg sam pročitao. Ima nešto što mi govori da ću često navraćati; treba mi samo malo vremena, pa će moji komentari biti jasan i iskren odraz onoga kako na mene "utiču". Prijatno sam iznenađen. Prijatno!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

U skerletu od ljubavi

Zamisli