Muzej "Vremeplov"

Vrijeme, crno bijelih filmova i onih u boji.Vrijeme, kad su filmovi bili drugačiji.
Kako sam putujući saznavala nova mjesta koja vrijedi posjetiti
 čula sam za jedan muzej pod imenom Vremeplov.
U njemu su izložene mnoge vrijedne stvari vezane za filmove koji su nastajali sad već davnih 50,60 i 70 tih
godina prošlog vijeka.
Kako su se svi putnici složili da vrijedi posjetiti muzej, zajedno smo se uz pomoć vodiča uputili ka istom.
Vidjevši eksterijer koji nas je oduševio, svi smo se vidno radovali kakav je tek interijer.
Zapravo nismo mogli ni zamisliti kako je unutar samog muzeja.
Na samom ulazu nas je dočekao jedan stariji gospodin i natuknuo nam šta nas sve očekuje.
Turistički vodič nam je prethodno tek rekao kako se unutar muzeja nalaze mnogi eksponati,koji su bili dio scenografije i kostimografije.
Kad su se vrata muzeja otvorila imala sam utisak  kao da putujemo kroz vrijeme.
To je neopisiva ljepota, koja je skrivena od vremena jedan potpuno drugačiji svijet.
Prvo što  sam zapazila bila je stara kamera kojom su kako sam saznala snimani mnogi filmovi koji su ostavili neizbrisiv trag u kinematografiji.
Tu pored nje se nalazi i režiserska stolica.Prisjećam se svih filmova koja sam gledala od crno bijelih, do onih u boji.
Pomislih putem ove kamere je snimljeno toliko scena, mnogi režiseri su putem scenarija i ličnih improvizacija stvarali umjetnost.Bilo je to zlatno vrijeme filma.
Dok smo bili u obilasku vidjeli smo mnoge dijelove scenografije,onaj gospodin što nas je dočekao na ulazu je vrsni poznavalac, svakog od eksponata.Sa istim žarom priča posjetiocima iznova i iznova sve priče vezane za filmove koji su nastajali u to vrijeme.Sam kaže:Ponekad i mene dragi posjetioci iznenade priče koje su iste ali uvijek dok ih pričam prenose neku novu poruku.
Kad smo stigli do dijela gdje se nalaze kostimi, koji su smješteni u ogromnoj prostoriji, svi smo bili oduševljeni.Kao da se nalazimo u riznici blaga od ne procjenjive vrijednosti.
Sa velikim interesovanjem smo postavljali pitanja vezana za kostime.Imate osjećaj kao da putujete kroz vrijeme.
 Jednog trenutka ste u onim romantičnim filmovima, onda u dramama pa u komedijama.
Tu vrijeme kao da stoji, tu vrijeme kao da prolazi.Kako smo završili obilazak, svi smo se uputili ka obližnjem restoranu ,kako bismo sumirali utiske koje je muzej ostavio na sve nas.
Uzela sam olovku i papir i zabilježila putem skica lične utiske.Sve ono što sam vidjela, sam putem svake linije utkala u skice.Pozdravili smo se sa ljudima koji su nas ugostili i koji su nas vodili vremeplovom u davna vremena.
Prepuni utisaka nastavili smo dalje putovanje,ostavljajući  za sobom čaroliju koju film nosi.
Do sljedećeg javljanja i novih putešestvija:Veliki pozdrav svima!


Mističnost
Vremeplov

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi