Brodovi i delfini

Ljeto se bliži kraju.No da li ga je i bilo ove godine?
Kalendarski ono još uvijek traje.
Što ne bismo mogli reći ako pogledamo statistiku vremenskih prognoza.
Više kiše,nego sunca.
Ljeto inače brzo prođe,odmori još brže.Onda se svi vraćamo uobičajenim obavezama.
Nekako mi se čini,da smo ovo najljepše godišnje doba preskočili i da jesen već uveliko traje.
Polako se pozdravljamo sa ljetom i godišnjim odmorima.
Tako se i ja pozdravljam od otoka kojeg posjetih putujući mislima.
Rano jutro ,svi smo spakovali kofere i odjavljujemo se na recepciji hotela.
Izlazim van hotela i krećem prema plaži.Idem se pozdraviti sa ljudima koji su nam odmor učinili tako ljepim.Prenijeli su svima mnogo pozitivne energije.
Idem se pozdraviti sa morem i reći mu Hvala.Ono kao da zna da mu se obraćam i otpozdravlja jutarnjim talasima.Gledam brodove, mirno plove do svojih luka.U trenutku kad krenuh od plaže prema stanici,ugledah najljepši mogući prizor.Vidjeh dva delfina.Igraju se i uživaju u prostranstvu,suncu koje grije i slobodi.Malo za sreću treba, mislim u sebi.Oni znaju cijeniti sve ono što nam je priroda poklonila.Znamo li mi?
Imamo toliko ljepote,koju ne vidimo,a tu je pred nama.
Jutra,dani, izlazak i zalazak sunca,suton,mjesečina i noći.
Sve što vidjeh na ovom otoku je blago ne procjenjive vrijednosti.
Mašem moru i govorim:Vidimo se nekom drugom prilikom,do tada nosim svaku sliku uramljenu u sjećanja.
U međuvremenu stigao je i autobus i putnici polako već ulaze.Pridružujem se i ja.Idemo dalje,u nove avanture,gdje god da nas put odvede.
Otvaram kofer za kreativne radove,i odlučujem napraviti slike koje će najbolje opisati ovo predivno mjesto.
Od kartona,pravim ram za slike,pvc kese mi služe za izradu svih detalja,počev od mora,neba sunca,palmi pa sve do brodova.Od pvc kesa sam sijekući uske trake  isplela i pletenice kojima sam kasnije ukrasila ramove slika.Svaki detalj ima svoje značenje.
Tako sam, reciklirajući bespotrebni otpad pretvorila u korisni i napravila nešto kreativno.
Utkala sam u slike sve detalje koji su bili važan dio putovanja,a vezani su za prirodu.
Ove slike će naći posebno mjesto u mom domu,svaki put kad ih pogledam vratiće me u to ljeto.
Sa radošću ću se sjetiti svih ljepota koje vidjeh.
Gdje god da putujete,uživajte istinski u prirodi koja vas okružuje
i napravite svoje slike po vašoj želji bilo kao kreativni rad ili one zabilježene vašim fotoaparatom.
Pozdrav ljetu i vama!
Delfini
Brod








Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi