Hronologijom do promjene

Ponekad ponavljamo situacije.Čini nam se kao da smo to već vidjeli i da smo tu i tada bili.Zamislite da ponavljate jedan dan više puta.Prije tri godine na Tv-u je bila najava za film.Baš je to bilo ovo doba godine.Odlučila sam da ću gledati film.Ovako je to bilo.Hronologija je sljedeća:Prve godine čekam film,sjedam u omiljenu fotelju i film počinje.Gledam i taman došao film do polovine.Daljinski se odvezao u drugom smjeru i prebacili mi program.Znači ništa od filma.Druge godine isti film,
Ovaj put počinje kasnije.Odlučim opet gledati.Sjedam u fotelju ,film počeo.Opet kao po pisanom pravilu,daljinski otišao u drugom smjeru,prebacili mi program.
Treća godina,film je najavljen u subotu.Pa je onda promijenjen termin u nedjelju.U nedjelju,su promijenili vrijeme prikazivanja.
Kažem :Nešto ima u tom filmu, ima neku poruku i trebam ga odgledati.Tražila sam ga na internetu,ali se ne može gledati.Nađem konačno film,titl na španjolskom.Dobro, odgledaću, znam nešto španjolskog.Kad sam pokušala sutradan da pogledam,nema ni te verzije.
Došla nedjelja,daljinski pri rukama.Ne dam da odluta.Fotelja,sjedim i čekam.Film počinje.Gledam i čekam poruku.Pred kraj filma mi stiže poruka i to u vidu citata."Najistinitije živimo, kad budni sanjamo!"U prošlim postovima sam spominjala termin "budni sanjamo".
U filmu je riječ o djevojci koja se treba naći sa momkom kojeg ne poznaje.Pritom ona voli bivšeg momka.Želi biti sa njim na praznike,te odlazi u kupovinu da mu kupi poklon.Nakon tog će ići na sastanak sa tim nepoznatim momkom.No u kupovini se oklizne i padne.Onesvijesti se i kad dođe sebi vidi ljude koji joj pomažu.Od tog trenutka ona ponavlja jedan te isti dan 12 puta.Upoznaje tog momka,uvijek se nalaze u istom mjestu.No ona i dalje vjeruje da će biti ponovo sa bivšim momkom.
Pazi sad ovo.Njen bivši momak dolazi da joj kaže kako se zaručio.A ona misli da želi biti sa njom za praznike.Tokom tih 12 puta jednog te istog dana ona mijenja situacije,sebe i način života.Jer do tada je živjela po nekim svojim pravilima.Taj nepoznati momak,sa kojim su joj dogovorili sastanak joj postaje drag.Da li biste vi mijenjali neke stvari da jedan dan ponavljate više puta?Zapravo to bi bilo dobro!To ipak postoji samo u filmovima.Djevojka je voljela iluziju,ne tog bivšeg momka.Ustvari bojala se da će ostati sama.Pa je na neki način bivšeg momka prilagođavala sebi.Kad je počela ponavljati dan iznova i iznova.Uvidjela je da ona griješi.Mijenjajući sebe ,sve se mijenjalo oko nje.
Shvatila sam i uvidjela poveznicu tog filma i mene.Djevojka  je ponavljala dan, ja ponavljam godine.Film je bio poziv meni za promjenu.Ako ste sami u ovoj Novogodišnjoj noći,pogledajte neki film?!Ima ih u onim čuvenim Novogodišnjim filmskim maratonima.Film će sigurno imati poruku za Vas.Odluke koje ste donijeli i zapisali na parčetu papira ili sebi sami usmeno obećali su podsvjesne odluke.Podsvijest ih je birala.Poruka koju Vam je poslao film je svjesna.Tako bi ste mogli donijeti pravu odluku,koja bi mogla mijenjati neke stvari.Volite iskreno,bez iluzije.Iluzija se razbije.A mi,mi nismo mađioničari,da bi smo znali kako iluziju sačuvati.Film se zove:12 Dates of Christmas!
Sve najbolje u Novoj Godini, dragi čitaoci.Hvala Vam što pratite Blog:Škrinja,švelja i špajz!
Hvala Vam na svakom komentaru.Želim da Vam se ostvare želje! Zapravo,to svi kažu!
Želim Vam da ako ste sami, pronađete ljubav.Da Vas neko zagrli,kad treba i kad ne treba.Da i Vi isti zagrljaj možete uzvratiti tom nekom.Pronađite ljubav u sebi ,oko sebe.Volite nekog, ljubav mijenja čovjeka i ostvaruje sve želje.Ona donosi zdravlje,sreću i sve one male-velike sitnice.Volite, putujte, činite dobra djela, sa osmjehom kroz godinu i Vjerujte!
Još jedna vrlo bitna poveznica sa filmom se upravo dogodila kad sam objavila post.Post se izbrisao i ja sam ga upravo sad ponovo napisala.Koliko god čudno izgledalo?Kao što je djevojka ponavljala dan,ja sam ponavljala pisanje ovog posta tri puta.Vjerujem sa razlogom! Nešto sam trebala dodati da bi Vam prenijela pravu poruku.
Slijedi slika kreativnog rada.Koji je nastao inspirisan čestitkama koje ljudi opet šalju za praznike!
Do sljedeće godine koja je blizu i novih priča:Veliki pozdrav!                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Primjedbe

  1. Srećna nova godina, Milena!
    Vrlo lepa priča.
    Razmišljam koliko su me okolnosti menjale, a koliko sam se sama menjala učeći kroz život. Iako davno zagazila u šestu deceniju, još puno toga treba da naučim.
    Želim da tvoje lekcije budu lake!

    OdgovoriIzbriši
  2. Gdo Snežana,Hvala vam na komentaru.Učimo svaki dan nesto novo.Lekcije su važne,one nas vode ka ciljevima.Želim vam da vam svaki dan bude ispunjen lijepim stvarima!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

U skerletu od ljubavi

Zamisli