Siluete od papira

Govore,ne govore, vole ne vole. Znaju,ne znaju. Žele ne žele. Sanjaju,ne sanjaju.To su siluete od papira.Vezem, mislima, knjigu u slikama. Nit po nit. Spajam stranice knjige u korice da je stavim. Razmišljam da nešto ne zaboravim.Važno je nit po nit spojiti, da bi se prenijele prave slike. Onaj ko knjigu bude čitao, biće mu potrebno vrijeme da razumije pisane teme. Koncem sjećanja vezem, pa se sadašnjim vremenom nadovežem. Stojim nasred ulice, ljudi prolaze. U ruci držim knjigu. Otvaram je i počinjem čitati. Tamo sam gdje se knjiga dešava. Opet i ovdje sam gdje stojim.
Gledaju u mene, pažnju ne obraćam. Čitam im misli, vidim u pogledu. Iako ne obraćam pažnju.
Vidim osmjehe, vidim podsmjehe, začuđene poglede .Jasno im nije zašto baš tu stojim. Sve dok im ne bude jasno stajaću tu. Jer onda će meni biti jasno zašto je sve isto i ništa se ne mijenja? Čak i da se počnem kretati tamo bi na neki način ostala stajati. I da nije mi jasno, iako mi dođe da progovorim glasno. No ne bih i dalje čitam knjigu. I dalje po mome, iako se odluke u meni lome.
Ali, ono ali, nikako da se prelome. Nije dobra odluka ova da iglom i koncem po papiru pišem slova. List je tanak, igla i konac ga paraju. U isto vrijeme čitam i pišem. Sve kako jeste neću da brišem.
Ako obrišem slova ostaju tragovi igle i konca. Da li je knjiga ova od tragova ili od slova? I dalje ljudi gledaju.
Začuđeni pogled ka meni seže,stojim iako misli ka knjizi teže. Priroda me okružuje, dijete mi prilazi i smije se. Znam da ono razumije. Odrasli ne znaju, ne mogu ni znati kako je iglom i koncem knjigu pisati. Zastanu li i uspore li hod, mogli bi bar kad bi željeli par riječi upisati. No čemu bi trošili vrijeme na za njih neke nerazumne teme? Siluete od papira su tek siluete. Ako ih budete sreli, ne obraćajte pažnju, ostaćete da stojite, a prolaziće vrijeme!Nemojte stajati nasred ulice, već njom idite. Jedna te ista slika ne izlazi iz svojih okvira. Slikajte druge slike, tako ćete uvijek izlaziti iz okvira. Knjiga je napisana i zapisana. Zatvaram je, pisaću nove. Ne živi se se unutar korica jedne knjige. Dugo vremena posvetih, jednoj te istoj knjizi. Čekala sam da me pokrene vrijeme, a trebala sam ja pokrenuti vrijeme. Idem u kretanje, jer stajanje i čekanje nije više za mene!
Krećite se, ne zastajte pred siluetama, jer siluete niste!
Slijedi recept za posne lisnate kiflice. Mi smo ih pravili po receptu sa interneta.
"Posne lisnate kiflice"
-Potrebni sastojci:
-1svjež kvasac                                   -6 kašika ulja
-1kašika šećera                                  -4čaše brašna
-1kašika soli                                      -150 gr margarina
-2 čaše od 2dcl tople vode                -marmelada ili biljni sir
Priprema:
Pomiješati kvasac i vodu i ostaviti da nadođe. Staviti Staviti dvije čaše brašna i u to dodati kvasac, promiješati, dodati ulje i još dve čaše brašna. Dobro umijesiti tijesto. Ne treba nadolaziti. Mada možete malo ostaviti sa strane. Podijeliti tijesto na 8 loptica. Od svake razviti koru i premazati blago rastopljenim margarinom. Tako svaku koru premazati i slagati jednu preko druge. Zadnju osmu koru ne treba premazati. Sad sve te spojene kore razvijate u jednu veliku. Jer što je kora veća kiflice će biti lisnatije. Tako razvijenu koru podijelite na 16 trouglova. Svaki namažete marmeladom ili stavite po parče biljnog sira. Kad uzmete trokut, prije nego formirate kiflicu malo je razvučete i urolajte.
Stavite ih u pleh i pečete ih na 200C dok ne porumene. Samo pazite da ne izgore. Jako su ukusne i lisnate. Prijatno! Naravno slika gore napisanih kiflica i  slika kao rezultat rada i zalaganja u praznično vrijeme. Kad smo svi više, manje u kuhinji. I samo kuhamo, i kuhamo. Uživajte u zajedničkim trenucima sa dragim ljudima i dijeljenu istih, a ne da samo kuhate, i kuhate. Iako volim kuhati!
Evo već tražim nove recepte i ideje!
Do sljedećih kulinarskih umjetnosti i pisanih riječi :Pozdrav!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi