Drvo Igdrasil

Išli su polako stazama koje vode do Srednjeg svijeta drveta Igdrasil. Alkima je skupljala podatke i obrađivala ih pomoću čipa. Saznala je da je većina ljudi u utvrdi Ambi ljudi, i da su zarobljeni u bitkama.
Prošli smo pored zmaja Nidhoga, jer je spavao. On živi gdje žive sestre Urd Verdandi i Skuld.
Zmaj grize korijen drveta Igdrasil.
U krošnji drveta živi orao tako da trebamo biti pažljivi. No oni bi predstavljali opasnost za nas samo ako bi sreli vjevericu Ratatosk. On prenosi poruke između zmaja i orla. Veoma je lukav i brz.
-Ne brinite imam u torbi još nešto preostalih lješnjaka- reče Feniks.
-Tako da znam kako ćemo se izboriti sa Ratatoskom.
Samo što je to izgovorio, pojavila se vjeverica koja je bila nestvarno brza.
-Ko ste vi, ko ste recite mi?
-Ko si ti?- upita Manik.
-Prvi sam pitao, ovo je moje područje, vi ste stranci.
-Mi smo Putnici Odmetnici, družina tebi neznana.
-Ih neznana? Znamo mi svi, da vi dolazite. Zmaj i orao će se obradovati kad čuju koga sam vidio.
-Nećeš ti vjeverice nikom ništa reći jesi li me čuo!?
-Brži sam ja od tebe, a i lukaviji čovječe.
- Šta tražiš zauzvrat ako nas ne odaš?- upita Manik?
- Ratatosk je odan svojim gospodarima.
-Onda te ni ovi lješnjaci ne zanimaju?- reče Feniks.
-Zanimaju me, ali ništa neće promijeniti, opet ću vas odati.
- Idi prenesi svojim gospodarima da smo ovdje i da ih čekamo.-reče Dhanu Vuk.
-Prvo mi dajte lješnjake.
- Neće to moći tako. -reče Feniks. Bar nam daj malo prednosti i dobićeš lješnjake.
- U redu dogovorili smo se.-reče Ratatosk.
Feniks je dao vjeverici lješnjake. I Putnici Odmetnici su brzim koracima krenuli naprijed.
Uspjeli su se udaljiti tek stotinjak metara a zmaj i orao su ih stigli.
Dhanu je uzeo luk i strijelu i borio se sa zmajem Nidhogom. Orao je pokušao napasti Manika, no Feniks se vino pod oblake i sukobio se sa njim. Dhanu je uzaludno pokušavao da pogodi zmaja ali je on vješto izbjegavao strijele. Leptirica je primijetila vjevericu kako jedući lješnjake uživa u prizoru koji je pred njim. Prišla je Ratatosku i pustila je bršljan te ga zarobila.
-Pusti me ti jedna dosado. Ti nisi djevojka ti si biljka.
- E pa ova biljka te zarobila, a ti ćeš pomoći mojim drugarima. Bez lukavstva.
- Ja vam neću pomoći, ne idem protiv gospodara.
- Znam da ne ideš protiv njih, ali ako ti je tvoj život mio onda ćeš gledati da pomogneš sebi?
-Reci mi njihove slabosti šta je to što ih može poraziti, reci ili bršljan neće biti tako milostiv prema tebi, kao dosad?
- Zmaj voli korijen drveta i kad mu neko približi taj korijen on se umiri poput djeteta. Ali korijen je daleko od nas? Šta nam to vrijedi ti lukava vjeverice, misliš mene prevariti?
- U krošnji drveta orla se krije dio korijena idi po njega. A orao se plaši četiri jelena. Oni se redom zovu: Dain, Dvalin, Dunej i Durardo. Oni jedu lišće drveta i tako otkrivaju gdje orao obitava.
Jedino oni mogu da ga poraze. Dozvati ih može tvoj prijatelj Manik on je gospodar šume.
-Manik, dolazi ovamo brzo, trebamo tvoju pomoć.
-Reci Leptirice!?- Trebaš dozvati četiri jelena na jeziku Narenu plemena. Izgovori njihova imena i pozovi ih da pomognu, reci da je orao otkriven.
-Ja idem u krošnje drveta da nađem dio korijena, tako ćemo smiriti zmaja, a onda ćemo ga lakše poraziti.
Manik je izgovorio na Narena jeziku imena jelena i poslao im poruku. I pojaviše se četiri jelena te počeše jesti lišće drveta (koje iznova nakon nekog vremena izraste). Te kad ih orao vidje sleti na krošnje drveta i pokuša se prikriti. No jeleni ga opaziše i krenuše se boriti sa njim. Orao bi poražen.
Čekala se Leptirica sa korijenom za zmaja Nidhoga. Alkima je mačem pomagala Dhanu Vuku. No zmaj je rigao vatru i povrijedio je Alkimu. Zadobila je opekotine i onesvjestila se. Dhanu Vuk je uspio strijelom pogoditi zmaja u grudi. No ovaj je bio toliko jak da je izvadio strijelu i nastavio borbu.
-Leptirica je došla sa korijenom Dhanu Vuk- reče Feniks.
-Poslaću ga pomoću bršljana zmaju-reče ona.
Uzela je korijen te obavila ga bršljanom i poslala prema zmaju. Kad ga je vidio umirio se baš poput djeteta i počeo ga je jesti.
-Dhanu uputi strijelu za uspavljivanje prema njemu.-reče mu Feniks.
Dhanu je uzeo posebnu strijelu za uspavljivanje koju su mu poklonili Navaho Indijanci.
Razapeo je luk i strijela je odletila pravo u zmaja. Dok se uspio snaći, već ga je hvatao san. I utonuo je u san.
-Ovo će ga držati pod kontrolom. No trebamo ga zavezati bršljanom reče Leptirica.
-Mislim da je pomoć potrebnija Alkimi.- reče Ratatosk.
-U pravu. je reče Dhanu. Upotrijebi Leptirice svoju moć i izliječi je biljkama.
Izvukla je iz svoje torbe mnogo biljki i pomiješala ih. Napravila je obloge i stavila ih na opekotine Alkimi. No i dalje je bila u nesvijesti. Onda uzela je neki serum i prinijela ga je Alkimi.
-Dolazila je polako sebi. Šta se dogodilo Družino? Jesmo li svi na okupu?
-Jesmo ne brini, odmaraj. U međuvremenu zmaj je bio zavezan za drvo bršljanom.
- Manik se zahvalio jelenima. Oni su ponijeli orla kao zarobljenika.
-Konačno se riješih dvije dosade.-reče Ratatosk.
-Ta zar ti to nisu prijatelji?-reče Feniks.
-Ma kakvi prijatelji, ja sam bio njihov zatvorenik. Koji si ti lukavac-reče Dhanu.
-Čitam ti misli i vidim lukavstvo u njima. Onda isto tako znaš da je moja malenkost upravo potrebna vama kao pomoć. Ja znam Učitelja i znam da si ti njegov učenik. Ako te je on odabrao, onda sam ja odsad tvoj vjerni sluga!?
-Znam da idete u Midgrad, on je tačno u sredini između svih svjetova. I samo iz njega možete ući u ostale svjetove. Trbamo doći do izvora Mimi. U njemu živi Mimir (mudrac) i on je čuvar izvora. Ko god popije vodu sa izvora postaje mudriji. No zauzvrat treba nešto dati. Vjerujte Dhanu Vuk će vjerovatno biti odabran bi. To bi značilo, da bi trebao odblokirati emocije. U Midgradu sada žive ljudi koji su uspjeli pobjeći iz Stvarnog svijeta. Naime,dok ste putovali Stvarni svijet ljudi je gotovo uništen i oni su pobjegli u Midgrad. Grad je okružen velikim okeanom. U njemu živi velika zmija po imenu Jormungand. Toliko je velik da sam sebi grize rep. Njega trebate savladati da biste došli do  najvišeg svijeta drveta Igdrasil. Spreman sam poći sa vama.
-Ne dolazi u obzir-reče Alkima. Maloprije smo zbog njega bili u opasnosti, a sad bi trebao biti naš pomoćnik?
-Nemamo drugog izbora, znaš i sama!?-dodate Dhanu Vuk.
-U redu možeš sa nama, ali znaj da te moj pogled prati-ljutito reče Alkima, svjesna da zaista nemaju drugog izbora.
Odmetnuti su uzeli stvari, i krenuli prema Midgradu. No ovaj put su imali novog člana, bio je odista jedan pravi lukavac. Lukavac koji će im mnogo pomoći. No, o tim avanturama svjedočiće sljedeća priča o našoj Družini. Odmetnutih.
Veliki pozdrav! Hvala Vam što čitate ovu priču u nastavcima!




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi