Grlim te

Voljeni, 
Pišem ti, svjeća gori plamenom ljubavi.
Kad budeš čitao pismo gorjeće od čežnje fenjeri.
Galaksije zvjezdi su otisak u mojim slovima, a ogledaju se u tvojim očima.
Pišem ti perom koje si pronašao dok smo šetali pored rijeke.
Stvaram filmske sekvence. 
Pišem ti scenario ljubavi.
Nedostaješ, pišem i zamišljam tvoje oči kako pod svjetlošću fenjera čitaju ove redove.
Grlim te riječma koje duša pretače tintom.
Štampam ručno čežnju koju osjećam. 
Vezem ti ljubav na hartiji.
Vjetar mi miluje obraze a ja zamišljam da ti ostavljaš svoje poljupce.
Uroni u moja osjećanja i izroni u mrežu zapletene morske zvjezde.
Vidjećeš more kroz riječi koje ti pišem.
Školjkama, pričaj o nama.
Naniži korale i stavi ih oko mog vrata.
Isplešću ti mreže u koje će se sakriti snovi ove ljubavi koju osjećam.
Kad izroniš morske zvjezde stavi na dlanove snove  i zagrli ih voljeni.
Šetaš li pored rijeke i gledaš li Mjesec u ono naše vrijeme?
Zapisuješ li taktove dana i da li ti je moje ime na usnama?
Čujem kroz vjetrove tvoje šapate.
Ti si Alpski žar.
Ti si sjeverni vjetar.
Lirski si kralj u mojim pjesmama. 
Apostrof ljubavi na usnama.
Nedostaju mi naši razgovori i tvoj osmijeh.
Kad mi kažeš, šašava ti si zagonetka.
Još nisam odgonetnuo koliko toga je u tebi.
Tvoje riječi koje si pisao i poezija kojom si Volim te govorio.
Nedostaju naša putovanja u susretu sutona i svitanja.
Slušam pjesme koje si mi slao prije nego kažeš Laku noć mala.
Znam da si tu uvijek te sjećanja dozovu.
Uvijek smo osjetili ti i ja kad jedno drugo treba.
Neka oči tvoje čitaju riječi moje i neka tvoji fenjeri budu svjetlost koja te prema meni vodi.
Do sljedećeg susreta naših pogleda,
S' ljubavlju,
iskreno tvoja M.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay



 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi