Kaži šta osjećaš

Grad br: 35, jedna stanica i drugačiji svijet.
Ljudi umiju da se smiju i govore kad vole.
Ne bježe od ravnoteže i osjećanja.
Gledaju se u oči kad govore.
Gledam vozove kako prolaze.
U odjelu astronauta uobičajena ruta puta.
Pitaju me da li bi reći htjela šta je ispod odjela.
Ispod slojeva i krojeva od kojih sam spojena.
Ja sam žena.
Iz vatre iskovana, ranjena i voljena.
Sazvježđe imam u očima.
Stanujem u radio stanici Svemirskih frekvencija.
Meni je ljubav esencija.
U sebi čuvam metafore čarolije.
Kreacija sam nježnosti.
Iz harmonije nutrine izviru oči mile.
Još juče tu su suze bile.
Izlila sam ih u slova.
Ja sam potka od snova.
Ja sam dijete vjetrova.
Neznana i rođena iz dana.
Nesvakidšanje čudnovata... mjerim vrijeme bez sata.
Ja sam tango i romantika.
Strast i čežnja.
Kreativna zagonetka.
Virtuozno poetična i maštovito osjećajna.
Slobodna i jednostavna.
Da li sam stvarna... pitaju.
A ženu u odjelu astronauta gledaju.
Ja putujem kroz vrjeme, ostavljam ti šeme zagrljaja.
Ljubav krojim osmijehom svojim.
Dijete u sebi njegujem... u bezuslovnu ljubav, vjerujem.
I odgovori mi da li su stvarni moji dodiri i da li su kao Svemiri?
Da li ih osjetiš da ti kožu naježe?
Ja sam od onih što ostaju i nikad, ali nikad ne bježe.
Ni kad je najteže.
Sve to i još više ispod odjela u meni postoji.
Imaju li hrabrost da prema meni krenu koraci tvoji?
I da čovjek poput tebe voli jednu ženu u Svemirskom odjelu.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzea sa sajta Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Zamisli

U skerletu od ljubavi