Zamisli

Zamisli da svijet mjenja boje. 
I da te iste boje na tvom i mom licu stoje.
Kao svjedoci vremena.
Ti si moj čuvar na desnoj strani ramena.
Zamisli da dan pozove noć na sastanak.
I da se jutro ljubavi rodi.
Zamisli da nam niz dlanove idu kapi vode i postanu Nijagarini vodopadi.
Zamisli da trčimo kroz lišće jeseni.
A u fišeku od starih novina mirišu pečeni kesteni.
Kao trag u vremenu.
Ti si moja snaga i ljubav na ljevom ramenu.
Osjeti pitomu nježnost neukrotivog srca i sačuvaj osmijeh sa mog lica.
Kao dar ljubavi.
Zanosno osjećajno zagrli i osjeti koliko te volim.
Zamisli i zapiši.
Pusti da leti daljinama sa vjetrovima i da se nacrta za tebe i mene mapa naših trenutaka.
Napiši na mapu Zzzzz znaću da je to poruka za Laku noć.
Jer samo ti tako poželiš ljepe snove.
Pričaj mi o pticama kako lete pored tvoje rijeke.
Reci mi šetaš li još jutrom, gledaš li noću zvjezde kako se ugnjezde i zajedno sijaju.
Puštaš li pjesme koje su bile pantomima. 
Govorio si ljubav pjesmama, ćutao ih riječima na tvojim usnama.
Zamisli da si pored mene i da hodamo bosi po pjesku dok čitaš mi za mene napisanu pjesmu.
Kao pismo ljubavi.
Zamisli i osjeti.
Čuvam te ljubavi.
Autor teksta: Milena Vujinović.
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

U skerletu od ljubavi