Srna ispod Mjesečine

Usred hladne zime stoji srna ispod Mjesečine.
Gleda jelena.
Mjesec od papira kao krila leptira što putuju do latica ruže da ih otvore.
I da se vole.
Mjesečina, prašina i tišina u danima koji su u nama.
Srebrene niti Mjesečine obasjale ulice. 
Gleda srna jelena u noći snjegova zna da je ljubav njegova.
Mjesečino plava gdje mi dragi noćas spava.
Nitima Mjesečine veže snove za moje.
Proći ću ti kroz misli doći ću ti kroz snjegove.
Voljeću te ja kao srna jelena što ga gleda ispod Mjeseca.
Prividne magnitude naših osjećanja u noći kad Mjesečina u sebi zvjezdane prašine ima.
Astronome gledajmo zvjezde i Mjesec kako pleše balet u zraku.
Gledaj kako srna čuva jelena u noći snjegova.
Mjesečino čuješ li misli koje perom pišem dragom mom znaš li da je on moja ljubav i moj dom.
Mjesečino daj da noćas budem u zagrljaju njegovom.
Srna gleda jelena noć je ledena. 
Noć od pelina i meda. 
Noć od pahulja što padaju sa neba na naše šalove i kape
Iz daljine poznam ti korake.
Miriše zima, kao nekad sa snjegovima, a srna voli jelena.
Astronome dok gledaš zvjezde kako se gnjezde i otvaraju puteve Mjesecu.
Pogledaj kako se jelen i srna gledaju.
U daljinama divljine ispod sjajne Mjesečine ljubav čuvaju.
Astronome, tu sam pored tebe. 
Gledam te i čuvam. 
Šapućem ti noći, pričam ti jezikom vila.
Prevedi poruke, odgonetni što sam ti zagonetnula.
Prođi kroz knjige fantazije koje sam pisala.
Šta ako sam ja u nizu aluzija, tvoja iluzija?
Šta ako sam, otisak tvojih želja o ljubavi. 
Hoćeš li znati ko sam ako ispitaš moje otiske.
Hoćeš li u bazi podataka znati kojim imenom ćeš me zvati.
Zapisujem ti po hartijama vremena riječi osjećanja.
Naći ćeš me u knjigama koje budeš čitao. 
Vidjećeš moje oči u riječima koje govore kako srne vole jelene.
Doći ću ti kroz mrazeve i inje, proći ću sve tvoje tišine. 
Oslobodiću tvoja krila.
Voli te jedna vila.
Autor teksta: Milena Vujinović
Do sljedeće priče: Veliki pozdrav dragi prjatelji
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi