Samo si sanjao da si sa mnom tango plesao

Večeras, dok noć ulicama šeta, mnogo riječi plesom ćemo reći.
Ko nas je doveo u snove, tebe u moje, mene u tvoje?
Gdje smo se sreli mi?
U vremenu gdje se snovi nižu kao perle, koje staviš oko mog vrata.
Ista ulica, ista lica, mi u plesnim cipelama, plesnim koracima svaku noć plešemo, ti nešto čudno osjećaš.
Pitaš se da li me znaš. Jer svaku noć iznova me upoznaš.
Muzika klasika, okretna igra čista romantika.
Ples bez riječi, koji je sve ono između koraka... tango.
I ovu noć s' tobom ću plesati, onda ću nestati, kad otkucaju ponoćne minute.
Koliko te volim reći ću ti plesom ovim.
Hod u zagrljaju, osjećaji oslikani u pogledu.
U toj igri strasti i predanosti jedno drugom posvećeni, rukama povezani i probuđeni...
Crvena haljina, usne od pamuka, duša poput baršuna.
Divlji vjetar u kosi cvijetaju prkosi.
Nosiš odijelo za tango. Crni smoking i košulja, na košulji manžete.
Skriven pogled obodom šešira, u tvojim očima se ogleda moć pogleda.
Igraš ulogu džentlmena u ovim vremenima.
Otvaraš vrata, pružaš mi ruke koje me poput magneta tebi privuku.
U ritmu pokreta oko nas neukrotiva priroda učini da se izgubimo u paučini.
Muzičari prate naše korake. Taktovi usklađeni, srodne duše ili pronađeni.
Zavođeni ili oslobođeni?
Noćas zavodi ono koje pogledima tanga vodi.
Tvoji prsti u mojoj kosi, ritam muzike, improvizuješ korake.
Plešemo ples sa vukovima, ruža trnje ima.
Ružu mi pokloniš, za ples zamoliš, neću biti tu kada kažeš zbogom snu i odaslaš pozdrav novom jutru.
Fuzija osjećaja, ne idi po vodi, ne hodaj po žaru, mi nismo uloge u Orašaru.
Korake zapamti, nije lako sa mnom tango plesati.
Taj ples osjećaš dok me u oči gledaš, on je pjesma i poezija, ti ne znaš je li ovo sve stvarnost ili iluzija.
Pruži mi ruke, kad se ruke spoje samo emocije postoje.
U sebi ljepote potraži, plesnim koracima mi pokaži.
Oči kao okeani, u njima morske dubine, nađi put izvan paučine.
Osjetim otkucaje srca tvoga, da li ono zna put do srca moga?
Oko nas potpuni je mrak, neka nas vodi tvoj glas.
Mjesec će svijetlost poslati, a iza ponoći neke te iluzija u san otprati.
Ti prati koliko je sati, svakog trena mogu odlutati.
Ruža pod sjenom mjeseca latice zatvara, onda se otvori ostanu latice po ulici.
Te ružine latice ostaviće tragove koji do mene ne vode.
U tvojoj ruci ostaće miris ruže u igri strasti želiš da ponoć ostane i ovaj ples da potraje.
Kad budeš osjetio da ti nešto nedostaje, plesni podijum ti je sjećanje.
Tajanstvena ostanem i tiho nestanem, ružu pronađeš, onu istu koju mi svako večer pokloniš.
Nevidljivu djevojku voliš.
Probudi se, samo si sanjao da si sa mnom tango plesao.
Dozvana sam iz tvojih snova, dijete vjetrova, suviše svoja da bih bila ljubav tvoja.
Ali ima nešto u tebi, nešto što probudi uspavanu ljubav u meni.
Osjećaji tangom izgovoreni, pokreti pogledima dogovoreni.
Nježnost koja se pleše, tango je znaj savršeni zagrljaj.
Mi smo mistika i umjetnost, sušta suprotnost i povezanost.
Zamoli vrijeme da kazaljke preokrene i ostavi još nekoliko trenutaka za tebe i mene.
Ponoćne minute ćute, lagano teku za ljubav...
Ta ljubav nas svaku noć na plesni podijum doprati, muzika nas prati, ne brini, kad odem, uvijek me tango tebi vrati.
Sačuvaj latice, pamti lice i ulice, senzualnost pokreta dok ulicama noć šeta.
Tvoja ruka oko mog struka, moja na tvom ramenu, shvati, nije lako sa mnom tango plesati.
Probudi se samo si sanjao da si sa mnom tango plesao ili...
Moja raspletena kosa, tvoj pogled ispod oboda šešira, violina tango svira, ko noćas pogledima zavodi dok plesne korake očima diriguje.
Moj glas te zove kroz snove dok tangom ti govorim... ja te volim.
Srešćemo se mi u noći koja šeta na ulicama, dok sviraju violine, tada za ples zamoli me, plesaćemo tango taj ples ljubavi, neka naši pogledi vode korake,ti i ja znamo da u snovima stvarnost stanuje.
Prođi kroz snove, otvori vrata plesnoj večeri uđi u dvoranu da naši pogledi jedan pored drugog zastanu. Da se ruke spoje, da plešemo jer za tango je potebno dvoje koji se vole...

Autor teksta: Milena Vujinović
Do sljedeće priče: Pozdrav.
Odaberite jednu od ove tri pjesme ili poslušajte sve, i plešite tango neka vas ove pjesme večeras odvedu tamo gdje vi želite biti, idite putem ljubavi.
Pjesme preuzete sa YouTube-a:

Van Gogh: Opasan ples  https://www.youtube.com/watch?v=W3G2TGx6PSQ
Leonard Cohen: Dance me to the end of love  https://www.youtube.com/watch?v=bvb8krufXQU
Vatra: Tango  https://www.youtube.com/watch?v=wlT2kVaSm3I

Slika preuzeta sa interneta.





















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi