Šapuće mi vjetar... mala samo piši

Jutros sam vidjela igru ptica, jutros sam upisala u teku emocija jedan osmijeh s lica. 
Jutros sam nacrtala kredom u boji jedan dvorac koji negdje u meni postoji.
Pustila prinčeve i princeze da odu na slobodu. 
Prošetala sam kroz neprohodne puteve, otvorila stare tavane i pronašla škrinje.
Oslobodila uspomene da plešu ulicama.
Čitala sam knjige što su prašinom prekrivene. 
Čitala sam knjige one su čitale mene.
Lutala sam kroz neke nepoznate gradove. 
Premještala sam slova u riječima. Išla sam noćas sa fenjerima u rukama. 
I jednu pazi sad ovo... samo jednu pjesmu na prozor stavila.
Pustila sam radio i nosila ga u ruci svirao je soul, za njim blues, a onda rock.
Stavila sam one stare kasete. Znaš kad ti se ona traka zaplete pa olovkom okrećeš krugove.
Sat da zvoni na svako pola sata sam navila.
U stari akvarijum sam ga stavila. Stoji tamo danima ne nisam na njega zaboravila.
Izvadila sam iz kofera postere koje sam pronašla u novinama.
Od tih postera sam napravila golubove. 
Kišobranu sam promjenila boje. 
Ovi dani indigo su plavi.
Slična je i boja kose na mojoj glavi.
Stavim šešir, od vjetra se okreće kao ringišpil.
Nosim hlače na tregere u džepu cvjetove.
Na glavi šešir i obujem patike s duplim pertlama.
Volim gledati kad se na prozoru svijetlost jutra prelama.
Lokne su mi u kosi kao antene. 
Slovima mjenjam mjesta to je kod mene pojava česta.
Zaplešem na ulici po snjegu i kiši. 
Šapuće mi vjetar, mala samo piši.
Volim da nosim kardigane i kapuljače.
Volim i one duge tunike u boji perunike.
U meni se nekad sve smije, nekad i plače.
Za suze pronađem brisače a za smijeh... smijeh pošaljem među ljude uvijek.
Volim gledati igru zvijezda na nebeskom svodu kad svi na spavanje odu.
Volim smišljati priče u hodu. 
Smijem se kao dijete, često imam dva crvena kruga na obrazima.
Dijete sam ljeta ali mi srcu draga i zima.
Kroz prozore dozovem inje, mrazeve i pahulje.
Sunčevim zracima dajem ritam mojim koracima.
Večeras sam s kišobranom išla kroz grad pratila ulične fenjere. 
Nosila sam knjige u rukama i gledala sam kako sipi kiša ovo veče je kao od pliša.
Prolazila sam ulicama grada koji volim. Plesala sam, plesale su i moje patike.
Iz džepova sam vadila cedulje kišne kapi su po njima padale... ljepo je kad se poruke ljudima ostave i vidiš osmijeh na licima.
Samo nek nema zima nek je toplina u srcima.
Ponekad crtam crteže linije nisu poput slova one ne bježe.
Uvijek mi je zanimljiva u sutonu igra boja, vidim sutone kroz prozore, oblačim jaknu idem vani i fotografišem. Riječi kroz slike pišem.
Volim da hodam u patikama i da mi se sve zapetlja kad su u pitanju slova i gramatika.
Kod mene u džepu stanuje romantika. 
Kod mene ljubav izvire kroz antene na glavi i pronađe frekvencije koje pjesme pjevaju.
U mojoj duši slobodne ptice stanuju.
U srcu mom ljubav traži dom.
Kao čičak ide uz mene.
Šapuće mi vjetar... mala samo piši, pleši u patikama, pošalji ljubav na dlanove da u ljudima ona stanuje.
Toliko ljepote sa nama šeta... piše vam jedna odrasla djevojka sa dušom djeteta.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika je preuzeta sa sajta: Unsplash




 



 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi