Snježni sam lovac i snove sam ti ukrala

Jesi li čitao nove bajke u kojim djevojke ne postaju princeze, već odmetnice dobrog srca.
Idu sa lukom i strijelom i ručno šivanim odjelom. 
Haljine ostave u ormanima.
Ne traže prinčeve već ljude dobre duše i iskrene.
Ne žive u dvorcima već u pustopoljnim noćima pod vedrim nebom.
Jesu li to bajke ili zbilja?
Rekao si da sam vila koja je tragove svojih krila u tvom peru ostavila.
Jesi li sad baš na onoj stolici i gledaš u daljine. 
Razumiješ svijet, ali ne razumiješ kako ljudi ne žive u ljubavi.
Vidim te kako preplićeš svoje misli kako u knjigama koje čitaš ti odgovore već znaš, ti se ne pitaš.
Volim ljepotu tvog uma.
Volim kad odlutaš, ćutiš, a opet govoriš.
Čovjek koji tišinom govori rijetko svoje srce otvori.
Ali sam i kroz te zatvorene starnice čitala tvoje srce.
Čitala sam onu tvoju neukrotivu stranu kad svi odu a samo ti vatra i knjige ostanu.
Obično tada slušaš muziku.
Jesu li ti snježni lovci snove ukrali?
Jesmo li rijekom punom lampiona plovili?
Želje zapisali i pustili ih da putuju.
Jesi li prošao puteve Sibirkse lajke i otkrio tajne Sibirskih tajgi?
I zašto smo ti i ja jedno drugom dragi.
Jesi li osjetio na obrazima dodir mojih dlanova?
Jesi gledao horizonte naših pogleda?
Ako to nije ljubav... šta je?
Ako to nije ljubav kako još traje?
Ako ovo nije potraga dvije duše koje se susreću u novom proljeću... 
reci mi zašto imaš taj osmijeh na licu?
U sutone i svitanje misliš na mene, mislim na tebe a lampion putuje.
Srcem i umom putuješ gdje god da odeš u mojoj duši stanuješ.
Spakuješ kofere čujem  niz stepenice tvoje korake kako odlaze.
Ostaviš mi divlje zumbule.
Pracjep... cvijet koji cvijeta kad stiže proljeće.
Jesi li noćas pričao mjesecu kako smo se sreli?
Jesu li ti snovi rekli sve o meni?
O jednoj djevojci koja nježnost tka pisanim riječima.
O tome kako bezuslovno volim.
Kako i dok spavam putujem sa koracima tvojim.
Sve ti osjetiš... dodir sa druge strane svijeta.
Nježnost i moju tišinu.
Akorde gitare što sviraju...vidiš kako plešem pod zvjezdama.
Jesi li saznao kako se ptice traže daljinama i kako dolete u proljeće da dane provedu zagrljeni.
Je li ti znaš koliko značiš meni?
Jesi li slušao na radiju priču koju sam ti odaslala preko talasa i sjećaš li se onih poruka koje sam ti poslala preko telegrafa.
Rekao si da sam šašava.
A ja sam snježni lovac i snove sam ti ukrala.
I tamo u srcu tvom sam se ušuškala.
Autor teksta: Milena Vujinović
Do sljedeće priče: Veliki pozdrav dragi prijatelji
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi