Dragi... moj dragi

Ovdje sam, sjedim pored tebe i gledam te kako čitaš.
Zatvori knjigu i pronađi mapu koja je skrivena u koricama.
Put ti je poznat već jednom si prošao tim putem.
Ne, nije ovo priča fantazije u kojoj ćeš otkriti svijet skriven iza police sa knjigama.
Ja sam sa mora i olujnih vjetrova.
Iz napisanih svjetova, između sutona i svitanja.
Između odgovora i pitanja.
Čemu skitanja?
Kad možeš ostati i sunce u  moru gledati.
Čitam riječi a one sa valovima plove.
Kako li se ono zove kad nekog voliš, a ništa ne tražiš.
Bezuslovna ljubav... da tako se zove.
Pitaj vjetrove za mene, ako oni govore.
Vjetar i haljina od valova, sa nekih dalekih morskih žalova jedna školjka u mojoj ruci.
Kad je uz tvoje uho prislonim čućeš more i razgovore među nama.
Čitam ti priču, ruke te dotiču i toneš u san.
Dragi... moj dragi... u Kalelargi šetaš.
Spavaš li, ili osjetiš kako te ruke miluju... kako noćni sati tihuju.
U dodiru... iz mora izrone sve dubine, morske zvjezde i tišine.
To tebe more miluje i  ljubav ti daruje.
Uz plažu šetaš dok mjesec zrnima pjeska otkriva moje stope, ti ih pratiš.
Ja i dalje čitam ti priču, zastaješ, nemoj da odustaješ, ovdje sam.
Nisam sirena... već žena. 
Na pučini spava svijet snova o kom ti priča knjiga ova.
Iz mora plavetnilo sunčevim zrakama boje oker.
Ta boja... boji zidove i sunce ti donese dok spavaš. 
Kad oči otvoriš u sutonu me vidiš tamo na plaži pješčanoj, tamo na obali gdje smo zalaske sunca zajedno gledali.
Gdje smo sve iz naših pogleda čitali... kažem ti valovi su ovu knjigu napisali.
O ljubavi koja miluje i tako nježno kao morska pjena dodiruje naša stopla što idu bosa kroz pjesak.
Haljina kao valovi, lete galebovi... a ti tako nježno me gledaš.
Putuje dan u svoj stan i suton nam donosi veče u kom knjiga slovima i riječima ljubav oblikuje u dvorce od pjeska.
Na našim dlanovima zrna pjeska i ona školjka što našu priču zna... pričaće je morskim daljinama.
Volim te između sutona i svitanja. 
Čemu pitanja i skitanja... ljubav je bezuslovna.
Dragi... moj dragi šetamo po pješčanoj plaži dok talasi putuju prema nama.
Čitam ti knjigu, smiješ se i grliš me.
Osjetiš kako te moje ruke miluju kako noć šapuće sutonu.
Sa tobom živim ljubav bezuslovnu.
Dragi... moj dragi slušaj valove kako sviraju i pjevaju o nama.
Zovu našu priču iz knjige... Jedan džentlmen i jedna dama.
Sve što čitaš, tebi sam pisala, riječima i stihovima sam ti dušu milovala.
Čemu pitanja i skitanja kad si tu u Kalelargi i aj te volim moj dragi.
Autor teksta: Milena Vujinović
Do slejdeće priče: Veliki pozdrav dragi prijatelji
Sliak preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi