Ti si zagonetka u slogovima

Mjesec ostavlja srebrene tragove na dlanove. 
Sad je vrijeme ašlama. 
Sjećaš li se mirisa tih trešanja?
Ko noćas od nas dvoje rebuse rješava?
Ti si zagonetka u slogovima.
Ja sam odgonetka tvoje zagonetke.
Smiješ se i pišeš retke.
Vani se druže dan i noć.
Ti i ja unutar ovih zidova igramo se iluzija.
Sad u ovo doba noći na stanicama stoje putnici, sa kartama u rukama.
Čekaju vozove i vole.
A nas dvoje?
Nas dvoje sjedimo na dvije fotelje i prelistavmo u nama poželjene želje.
Puštamo vrijeme da teče ne na satu već u nama.
I ne znamo gdje bi sa željama.
Zagonetko što se slogovima slažeš zašto jednom ne kažeš.
Obećao sam sebi da neću misliti  i pisati o tebi.
I još čuvam ta obećanja, a onda me preplave osjećanja.
Taj tvoj osmijeh, e taj tvoj osmijeh koji si mi toliko puta darovao duboko je ostao u  mojim očima i ne odlazi.
Još jedna noć prolazi korake svoje stavlja pod prozore moje i znam noćas i nadalje te trebam.
Trebam da si ovdje gdje se bore likovi iz bajki koje smo pisali.
Gdje pjesme neće da krenu ako naše ruke ne drže jastuke i perje ne leti.
Zagonetko samo se sjeti.
Vrijeme leti, ne pita i ne čeka dva bića voljena, a tako daleka.
Sjeti se smijeha kad iz jastuka perje krene kao pahulje dalekog nam snjega.
Ti si tu negdje a ja kao da sam sama.
I ne znamo ti i ja, mi ne znamo šta bi sa željama.
Što se bore i žele u nama.
Tvoj vjerni drug je pored tebe i njemu duša zebe što nismo zajedno ti i ja. 
Vidim mu sjetu u toplim očima.
Ti se smiješ tim smeđim očima kao da smo zajedno i da je sve u redu.
A dobro znamo da se  nemamo.
Izvini ali noćas ne mogu zatvoriti sobu, hladne zidove ugrijati i bez tebe zaspati.
Izvini ne mogu biti u tišini svakodnevnog svijeta dok pored mene tvoj pogled šeta.
Izađimo iz fotelje želja i novčić ubacimo u vodu našeg akvarijuma dok u vodi riba srebrena traži naša vremena.
Sjeti se i javi se sa druge strane naših razgovora, iz neke noćne šetnje pokucaj na vrata sa svojim vjernim drugom.
Ostani za ona vremena što riba srebrena pronađe u nama i dozva iz sjećanja.
Ti si zagonetka čudesnog osmijeha.
I dok tvoj vjerni drug sa tobom čeka pred mojim vratima, gledam te kroz prozor i smijem se sa tobom.
Ti i ja osjetimo naše osmijehe između zidova.
Otvaram ti vrata zagonetko moja i naslonim ruke na ramena tvoja, onda ih sastavim da te zagrlim.
Ti si zagonetka u slogovima... čovjek sa zelenim očima.
Mjesec ostavlja tragove na naše prozore u ljepoti noći gledam tvoj osmijeh i oči.
Autor teksta: Milena Vujinović
Do sljedeće priče: Veliki pozdrav dragi prijatelji
Slika preuezta sa sajta: Pixabay






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi