Ti i ja putnici Svemira

Putujem Svemirom... dalekim galaksijama. 
Pričam o tebi stelarnim vjetrovima.
Hladno je sunčeve zrake dušu ugriju.
Jedan tvoj zagrljaj i ništa više ne treba iznova se budim i rađam u tvojim očima. 
Tamo u beskraju Svemira.
Putnici smo ti i ja. 
Kao lika dva iz filma naučne fantastike.
Dok putujemo brodom držimo se za ruke.
Tamo negdje u Svemirskoj bašti zvjezdanom prašinom crtam tvoj lik izmaštan u mašti.
To te grlim ja... Zvjezdana djevojka sakrivena u bepućima Svemira. 
Noćas ću da se sakrijem u tvoj svijet.
U tvoj zagrljaj kao na dlanove mala ptica.
I da spavam sigurna od svega.
Da se sakrijem u okrilju planeta i budem dio tvog svijeta.
Znaš da gledam satelite kroz prozor u ovoj svemirskoj stanici i čuvam tvoj dar u ruci.
Znam koliko si ljubavi utkao u to malo čudo
Napravio si mapu tvog svijeta.
Izradio si je od drveta.
Rekao si mi kad god poželiš mala samo uzmi u ruke ovu mapu i pogledaj gdje se nalazim.
Negdje u galaksijama naših susreta.
Pogledaj u sateleite oni emituju moju ljubav. 
Oni su telegrafi koji ti šalju poruke.
Budi mi svjetlost u tami Svemira budi moja tačka mira.
Gledam kako se okreću planete i gotovo da se dodiruju a daleko jedna od druge putuju.
Ti i ja mi smo putnici Svemira, zalutala djeca koja traže svoj put kući.
A privlači nas ljepota Svemira, privlači nas sjaj zvijezda.
Gledamo ih kako se udružuju i čine gnjezda.
Čitala sam knjigu koju si mi ti predložio da čitam.
Zavoljela sam stil pisanja od pisca koji piše rubom stvarnosti i fantastike.
Ti i ja... mi živimo taj stil pisanja.
Mi smo hodajući likovi koji su izašli iz knjiga i tražimo odutala slova koja je pisac sakrio između redova.
Rekli smo mu da ne piše ljubav koju smo osjetili, a on voli da se o ljubavi piše.
I tako su tebe i mene u Svemir poslali.
Između galaksija smo lutali dok se nismo pronašli.
Sad da si ovdje i da sjedimo zajedno pored prozora i da mogu da te zagrlim.
Da pričamo i ćutimo da se pogledom razumijemo.
Onako kako smo nas dvoje i u knjizi stranice prelazili.
Znam da i tebi nedostaje naše vrijeme.
Ali gledaj gdje smo sad. 
Astronauti smo naših želja i putnici Svemira.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi