Plamen sam i žar... u očima treptaj

Sijalice vode moje korake pustim ulicama. 
Dok krojim tkanine i spajam šavove u sebi tražim porušene gradove.
U meni a izvan mene alegorija.
Slika diše izvan rama.
Pričam sa pticama.
Ovo nije bajka, a dajem joj stilske figure.
Noćas neke priče igraju žmirke.
Sličnosti i suprotnosti za istim stolom sjede. 
Gledam ih u oči dok se tajna o meni u čaši vode toči.
Asonanca oko mene a bonaca u meni.
Tišina sam bez vjetra i mirno more.
Noćas puštam likove iz priča da prošetaju kroz ove ulice i da prate sijalice.
Noćas postavljam scenografiju kroz ove ulice i smiju mi se oči, smije mi se srce.
Nosim na kaputu bedž romantične lutalice.
Dok se pitate koja je to tajna u meni. 
Tajne nema to je samo ljubav koja živi u ženi.
Dolutala sam iz svijeta u kom su djeca cvjeća.
Napravila sam skok u vremenu.
Ne idem, bez gitare.
Isplela sam traku oko glave. 
Znaš one trake što hipi ljudi nose. 
Stavila sam traku a gravitaciji lokne prkose.
Vidjećeš dramu odigranu u mojim očima na tim ekranima gdje se emocije mjenjaju.
Žene poput mene sanjaju, a svijet realno gledaju.
U oblaku prašine talas sam tišine.
Ja sam ti plamen i žar.... u očima, treptaj.
Koloplet pravim na sceni odigranih predstava.
Kad nema publike i kad sa vjetrom plešu ruke.
Zaigrano- odigravam metaforu na jednom prozoru pišem unatrag slova.
Misano- govorne igre ustaju sa stolica. 
U čaši voda želi da teče, zarobljena je, oslobađam je.
Slobodna sam kao voda.
Buntovna mašta šarmantno šeta u mom svijetu djece cvjeća.
Razigrano umiljato govorim.
Koreografija muzike u meni.
Kad sviram gitaru to je kompozicija žica.
I tad... u tom trenutku vidjećeš kako zvjezde smijalice obasjaju moje lice.
Akustična postava orkestra osjećanja u meni diriguje kompoziciju u srcu.
Meni je muzika poezija koja notama govori.
Mudrost i odanost sjedaju za sto.
Uzimam gitaru i izlazim na scenu ulice tu gdje svjetle sijalice.
Tu gdje su predmeti iz stana odjednom izvan zatvorenog prostora.
Tu gdje svira gitara... samo tu ljubav u jednoj ženi piše analogije ilustracijom duše.
Ja sam ti ljubav, nježnost i jedno ime koje perom piše rime.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay






Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi