Noćas u carstvu riječi i tišine... ti zagrli me

Tvoj zagrljaj je hod po rubu ljubavi i trag u beskraju.
U tvom zagrljaju kiše prestaju. 
Sunce se pojavi na mom prozoru.
Iz tišine riječi dolaze da govore.
Čuvamo pravo na to da jedno - drugo zagrlimo.
Kroz daljine u odjeku tišine zagrli me.
Potraži me tamo gdje smo ti i ja na dlanovima čuvali niti sna.
Sa tvoje strane Mjeseca, kako je kaži mi.
Jesi li budan... spavaš li?
Sa ove strane Sunca ću da te zagrlim.
Noćas pored prozora kroz staklene površine u carstvu riječi i tišine ti zagrli me.
Znam, pustio si radio i gledaš u nebo.
Ti stanuješ jedan pedalj od mog srca i dvije stanice do duše moje.
Sva daljina nestane... kad ti glavu na rame naslonim... kad me zagrliš... kad te zagrlim.
Tvoj zagrljaj je moje utočište, moj put do sreće. 
Stanica za vozove ljubavi.
U tvom zagrljaju otkrivam napisane priče, biblioteke sa knjigama koje čuvaš jedan san od sutona.
U tvom zagrljaju sam sigurna.
Pričaj mi o tvojoj strani svijeta o trenucima kad ti se ćuti, kad ti se pleše.
Pričaj mi o sebi, slušam te sa ove strane mog komadića planete.
Reci mi od čega su tvoji zagrljaji?
Jesu li šećerleme iz neke davne uspomene.
Pričaj mi, volim slušati kad govoriš. 
Kad se sati izgube u našim razgovorima, pričaj mi dok tvoj zagrljaj otkriva sunce na prozorima.
Kakve se reakcije događaju u tvom zagrljaju, je li se pomješaju u laboratoriji ljubavi.
Jer ti mora da si neki naučnik, ili pišeš o zagrljajima priručnik.
Ti mora da si spojio matematičke teoreme i zaustavio u tvom zagrljaju vrijeme.
Tako opisujem i zagrljajem tvojim zapisujem ono što u srcu kao radio emisiju ljubavi emitujem.
Često te snivam i budim se iz sna da te vidim pored prozora u spletu zora.
Kad se ušuškam u toplini tvog zagrljaja dok ide pjesma na radiju svi se satovi naviju i kazaljke zaplešu sati sa minutama, minute sa stotinkama. Sasvim siurna u tvom zagrlajju i tvojim rukama plešem sa tobom do sutona.
Autor teksta: Milena Vujinović
Do sljedeće priče iz pera: Veliki pozdrav
Slika preuzeta sa sajta Pixabay















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi