U zemlji meda i leda... čežnja

Niz staklo prozora, teku kišne kapi.
U zemlji leda i meda... čežnja.
Na mom dlanu zrno soli i nada da me voli.
Svitac na drugom dlanu.
Zavoljela sam svjetlost tog čovjeka i zagrlila mu tamu.
Sve mane i vrline. 
Slušala njegove riječi, zagrlila i tišine.
Sad ljubav, sekvence piše.
Ovo je vrijeme kad padaju Aprilske kiše.
Ostaju filmovi kao od sjećanja tragovi.
Daleko su koraci njegovi.
Na dlanovima novine, njegove ruke su ih držale i oči čitale.
Sjećam se preko novina njegovog pogleda ispod obrva.
Kakav film.
Svjetlost je tražila svoj kutak u mraku.
Na stolu svjetiljka, replika iz davnog vremena.
Odlaže novine i ide prema meni.
Volio je kad je polumrak čula bi mu korake kako dolaze.
Pustio bi pjesmu i pjevao tiho.
Zagrlio bi me i volio tako nježno.
Pričao bi mi o dalekim otocima, pričao bi mi o svicima.
O okusu morske soli kad dođe na usne naše.
Sad sa mnom trag od sjećanja pleše.
Pričao mi je priče za Laku noć. 
Zaspala bih mu na grudima i sa njim bi disala.
Kako sam tog čovjeka voljela i još volim.
Aprilskim kišama ovim pričam o njemu.
Bio je i ostao leptir na mom dlanu, njegov glas je u stanu kao vjetrokaz.
Moj je putokaz.
Kad se sjetim kako svoj obraz prisloni uz moj.
U duši sam njegovoj isplela bezbroj stihova i džempera.
Na srce stavljam flaster i uzimam flomaster.
Pišem tvoje ime. 
Suza ide i razlije boje.
A u meni se čuva sve tvoje.
Kakav film.
Stihovima mu ljubav govorim. 
Svaki stih u filmsku scenu pretvorim.
Pišem mu postere, tražim novine i čitam piše li da negdje tamo on je kapetan brodova i mora.
Znam da sad u ovom trenutku sjedi sam u daljine zagledan.
Znam da negdje u nekoj pregradi srca ljubav prema meni kuca.
Okreće filmske trake pravi korake i kafe za sebe i mene. 
I čeka da film krene da zagrli sve o čemu smo sanjali i razgovarali.
Kakav film i kakvu ljubav smo u sebi sačuvali.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi