Perom i tintom napisani

Zarobljeni u knjigama. 
U fantaziji vremena.
Perom i tintom napisani.
Odštampani da bi nas čitali. 
Noćas smo lutali kroz priče o vitezovima i plesali sa piščevim slovima. 
Jutros smo ulogu vile i vilenjaka dobili kad smo stranice knjiga listali.
Danas smo bili putnici novih planeta i vidjeli smo kako u Svemiru suncokret cvjeta.
Putovali smo autima iz budućnosti, na vrhu planine smo izlazak sunca gledali.
A jedno drugom smo sutoni.
Bili smo ptice u krletki piščeve mašte i vidjeli smo čudesne botaničke bašte.
U tom svijetu knjiga slobodu dišemo. 
Čitamo dok sjedimo u fotelji a putujemo gdje pisac želi.
Između redova knjiga skrivamo se kao da igramo žmirke.
Šeširi lete kroz police.
Perom i tintom napisani smo.
Osmijehom plešemo naš ples.
Ruke nam se dodiruju.
Mi šetamo po svijetovima pisca i izvlačimo knjige sa polica.
Nama su ti prostori kao ulica.
Slažemo kule od knjiga i pravimo prozore.
Nama su knjige pješčane plaže.
Ti i ja smo biblioteka.
Zbirka smo poezije. 
Jedna strana od, dvije stranice.
Čitamo knjige pisane o ljubavi.
Okrećemo stranice i biramo uloge.
Pisac voli kad čitalac putuje, kad stanuje izvan listova, a ipak ih čita.
Ako te neko noćas pita gdje si skitao ti samo reci da si sa knjigama plesao.
Ne spominji da smo zajedno ti i ja plesali ples sa knjigama.
Pravili smo kuće od knjiga i stavljali prozore, listali osmijehe i držali se za ruke.
Bilo smo na dalekim ostrvima plovili morem sa brodovima. 
Bili smo zagonetke sa kodovima.
Bili smo agape jedno drugome.
Ti i ja smo kolekcija lektira, na naslovnici knjige dva vilina konjica.
Ti i ja smo ilustracija razglednica.
Trilogija rečenica i pečat na koverti srca.
Mi smo romansijeri i pismo nastalo iz pera.
Mi smo sfera dva kofera i uličnih fenjera.
Mi smo ljubav u kojoj se tvoj pogled ogledalom mog pogleda ogleda.
Perom i tintom smo izliveni u rečenice.
Ti i ja smo mašta sanjarenja.
Prolazimo u ovoj noći kroz ulice i šapuće ljubav tvoje i moje srce.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi