Bulevaru ljubavi

U ulici srušenih snova budi mi bulevar stihova.
Čekaj me u skveru da šetamo preko pješačkog mosta.
Oslobodimo zaključane katance.
Ključevima šapnimo šifre i otključajmo ljubav.
Izradi fotografije i stavi ih u svitke.
Noćas, napravi čajanku na oblaku. 
Iako ne pijemo čaj ni ti a ni ja.
Budimo Alisa i Šeširdžija.
Ti si enciklopedija predstava.
Sa druge strane ogledala ljubav se u zagrljaju ogleda.
Kaledioskop tvog pogleda bajkoviti je pejzaž.
Tvoje lice je platno.
Zvjezdano nebo je od stakla.
Zvjezde i Mjesec su od tkanina.
Sa oblaka se vidi Vilina planina.
Moje ime je Zvjezdana.
Pitomo i magično te gledam. 
Sipam ti čaj u šolju i stavljam na sto od oblaka.
U zemlji čuda žongliraš sa šoljama. 
Čajnik pleše po stolu.
Sada si princ što je postao ranjena zvjer, a ja sam Bela.
Oblaci otkrivaju redove knjiga i ružu zarobljenu u staklu.
Oslobodimo je i pošaljimo svemirskim brodom da putuje nebeskim svodom do ružinih vrtova.
Odmotajmo kasete i pustimo stihove i muziku da sviraju.
Plešimo kroz zabranjene gradove. 
Otvorimo zabavne parkove.
Postavmo kino platna na ulične svjetiljke i gledajmo filmove.
Moj bulevaru ljubavi tvoji i moji snovi su stihovi.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta. Pixabay







Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi