Ti i ja smo vatrene ptice

Ti i ja smo vatrene ptice.
Pokidane žice što se sastave dodirom naših dlanova.
Tad nema tremola, gitara ljubav svira.
Dva smo feniksa, danju se skrivamo, noću svjetlost donosimo.
Ti i ja smo žeđ nježnosti u pustinji.
Ulični svirači što plešu.
Ogledala smo sreće i pisci po ulicama što crtaju kredama u boji.
Obale smo daleke morem vezane.
Čitaj mi sa usana, vidi u mojim očima, ljepotu sutona.
Ptico vatrena.
Skriven si u vremenu vitezova.
Sinoć sam putovala, jutros sam bila tamo gdje pjevaju ptice na prozorima.
Odškrinula sam tvoje prozore i ostavila ti školjku da čuješ more.
I nije to bio povjetarac na licu tvome. 
To sam ti ja lice milovala.
To sam ti ja ruke dodirnula.
To sam te ja zagrlila i toplinu tvog zagrljaja sačuvala.
Otvorila sam teke i pisala retke o tome kako su vatrene ptice rjetke.
Onda sam od slova i snova pravila krila tebi i meni voljeni.
Ostavila sam ti krila u ormar, pusti ih da lete.
Letjeće do mene.
U nebeskoj sferi noćnog neba, zvjezde trepere i otvaraju kofere iz kojih izlazi odjeća.
Jesam li ti rekla da si mi sreća. 
Plešimo, kroz sazvježđa do Magellanovog oblaka.
Ptico vatrena.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi