Balerina na dlanovima

Olovni vojniče sjećaš li se muzičke kutije?
I na kutiji filgranskih ukrasa.
Tvoja ruka ih je pravila.
A na tvojim dlanovima plesala je balerina.
Uliva se voda boje indiga u čašu naše priče, olovni vojniče.
Da li sreću donose olovni vojnici ili to čine balerine?
Plešem piruete kroz tajnu šume i srećem vukove. 
Razliva se boja indiga nebom zvjezdanim.
Lete vilini konjici da li su iz bajke olovni vojnici.
Postoje li dvorci od papira u kojim pleše balerina.
Da li nosiš šal olovni vojniče da te čuva od zime.
Sad kad nisi u zagrljaju balerine.
Sakrijem se u muzičkoj kutiji, tamo me samo ti možeš pronaći.
Gledam kroz prozore ljudi prolaze.
Pitam se kako si olovni, griju li te naši dani.
Zašto su tako često olovni vojnici sami u kutiji gdje je mrak.
Treba ti svjetlost moja jedna nit i zrno da nađeš put.
Imaš li još onaj kaput da te ugrije.
Moj olovni vojniče.
Znaš ti da sam te zavoljela i da su dvorci od papira hladni. 
A da je tvoja muzička kutija ljubav i toplina.
Čujem vukove, moj olovni vojniče, prolazim kroz šumu i plešem za tebe.
Melodija muzičke kutije pretvara divlje zvijeri u pitome.
Čuvam te od hladne zime i od plamena vatre što gori. 
Ne dam da otopi srce tvoje ako topi olovo, srešćemo se ponovo.
Znam put do tebe moj olovni vojničr.
Sjeti se kako pleše balerina na tvojim dlanovima.
Ljubav moja, čuva te.
Noć i moja haljina sve je indigo boja. 
Olovni vojniče, voli te balerina tvoja.
Autor teksta: Milena Vujinović


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi