Noćima

Zapisujem, kretanja ljudi. To je moj zadatak već nekoliko godina. 
Tačno u 22 h spakujem svoje stvari i zaključam vrata. 
Ključ ostavim na mjestu gdje ga svi mogu pronaći. 
I da otvore vrata ne bi pronašli ništa.
Stavljam slušalice i puštam muziku.
Opet čujem da je neko tu. 
Prati me već noćima. 
Kad stignem do ulice koja vodi prema mojoj kući koraci se utišaju i odšetaju u drugom smjeru.
Prijatelji mi kažu da gledam previše filmova. 
Znam da osjetim korake kao što znam da su nekom potrebni podaci kojim raspolažem. 
Ako neko zna ljude u ovom gradu, to sam ja.
Kroz slušalice putuje pjesma, Soldier Fortune od grupe Pink Floyd.
Obukla sam duskericu i jaknu. Noći su postale hladnije.
I još kad imaš osjećaj da te neko prati hladnoća se upija u odjeću i dodiruje kožu.
Lukavo se uvuče i pod kožu.
Noćima želim da se okrenem i kažem izađi iz mraka i reci ko si.
Gledam previše filmova, složiću se sa prijateljima.
Ali isto tako slušam i svoju intuiciju. 
Ona kad složi detektivski djelove slagalice, nepogrješiva je.
Da ga pustim još neko vrijeme da misli da je lovac, a ja prestrašena srna.
Onda se u meni probudi onaj buntovnik i okrenem se.
Pogasim muziku. Osjetim hladan dah što se igra sa noći i isprava u maglu.
Vidim samo mrak, zastao je.
Misli da je skriven i da mu je noć saveznik.
Gdje su sad prijatelji da kažu ti i filmovi. 
Živiš u tom svijetu.
Sve heroji, a razbježali bi se i ostavili me samu.
Znam da me pratiš već neko vrijeme.
Izađi na scenu noći i pokaži svoje lice.
Da sam scenarist, kakvu bih ja scenu napisala.
Šta napisala, ja, je živim stvarno.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi