Daljine

Zagledan u daljine, sjediš. 
Otkopčavaš jedno dugme na košulji. 
Osjećaš da je zrak postao težak i da će iznjedriti tajne koje si zaključao unutar sebe.
One znaju kako pronaći izlaz.
Tvoja slika koju sam vidjela i ona koja je skrivena su dijametralno suprotne.
Vidjela sam obe slike samo što ti to nisi mogao znati.
Volio bi sad pobjeći u te iste daljine koje gledaš.
Samo što tajne izviru iz tvog bića, pa ih čuvaš da se ne kažu.
Govore se one i da ćutiš.
Ja sam ti trik koji ne možeš riješiti.
Sjediš na fotelji i obod šešira sakriva tvoje oči.
Ruke su naslonjene o koljena.
Naziru se tetovaže. 
Svaka za jednu ranu da ih sakriješ.
Preko puta tebe sjedim ja.
Gledam u te skrivene oči i znam o čemu razmišljaš.
Bježiš i ovaj put, a sjediš na mjestu.
Lovim ti misli, koje se skrivaju u dubokim šumama.
Sretnu se vukovi sa vilama.
Želiš znati misteriju o meni.
Odgonetnuti pogled koji krišom gledaš ispod šešira.
Odgonetnula sam odavno tvoj pogled.
Majstor si, priznajem. 
Zanat nevdljivog čovjeka je u opisu tvog karaktera.
U stanju si satima sjediti na tvojoj fotelji i gledaati prazne zidove. 
Samo što nisu prazni, ti pišeš formule. 
Proučavaš mene, ne bi li saznao koja je to zagonetka išetala iz mog džepa.
Stavljena je na sto. 
Sipaš vodu po papiru i razliva se tinta, otkriva ti sliku nastalu iz ta dva spoja tinte i vode.
Trik... majstore.
Otkriven si... pročitan si... umjetniče.
Skidaš šešir i stavljaš ga na koljeno.
Gledaš na sat koji je star nekoliko decenija.
Tetovaže oslikane po tvojim prstima.
Teksas košulja, štap izrađen u vrijeme Indijanaca.
Kauboj iz vesterna izašao kroz ekran mog Tv.
Nisam tvoja skvo, iako bi ti to volio.
Slobodna sam kao ptice što lete podno planina.
Odavno naučena trikovima koje izvodiš.
Šapnuću ti da je sve ovo film unutar filma.
Da je ovaj prostor oslikan mojom maštom i da ti pišem scenario u kojem čitaš naopako ispisane rečenice.
Vraćaš šešir na glavu i skrivaš lice koje sam vidjela.
Napisana je tvoja uloga džentlmena.
Stavljam slojeve papira i spream ih u kovertu režiseru da snimi film u kome smo ti i ja iz vremena vesterna.
Trik iza scene, jedan čovjek na fotelji gleda oči jedne žene.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi