Od glavnog junaka, do sporedne uloge

Sve postaju sporedne uloge glavnog junaka. 
Čujem bat tvojih koraka.
Izlaziš kao ponoćno Sunce iz mraka.
Sad kisnem na suncu bez kiše. 
Gdje si kad te trebam najviše.
Bio si tu kad ti dobro bilo nije, gdje si sad kad ti je ljepo.
Vidi ko bi rek'o.
Trebao si me da ti budem blizu, sad ti treba da budem daleko.
Vidi ko bi rek'o.
Trebao si da te zagrlim uvijek, sad ti treba da te zaboravim zauvijek.
Vidi ko bi rek'o.
Nekad si me ček'o. Sad nemaš vremena za mene.
Rasipaš pocjepane uspomene.
Vidi ko bi rek'o.
Za 24 sekvence srušio si sve.
Og glavnog junaka do sporedne uloge.
Vidi ko bi rek'o. Od romantike do apokalipse.
Kako da izgradim novi svijet.
Karavane zvjezda si zatvorio u krletke. Ovoj lasti si zabranio letove.
Nekad si govorio da tako nisi volio.
Vidi ko bi rek'o.
Da ćeš me ti povrjediti.
Nekad si govorio da bi zauvijek ostao.
Vidi ko bi rek'o.
Da si jedne noći gledajući me u oči otišao.
Nekad si sve u meni ljubio.
Vidi ko rek'o da si želio da me promjeniš.
Rekla bih sve sebi ja da sam od ljubavi dalje vidjela.
Sad ti darujem ljubav kroz daljine i volim te.
Od glavnog junaka do sporedne uloge voljena me u filmu naše ljubavi napisala.
Čujem njen glas kako šapuće.
Ona je proljeće usred zime.
Čujem njene korake odjekuju u mojim mislima.
Pisala mi je sve u pismima. Ostavila bi pisma na stolu.
Da ih pročitam kad umoran dođem kući. Vidio bih da je zaspala mene čekajući.
Pjesme sam joj pisao.
Povukla se u tišine i sve postalo je navika.
Često je bila sama. Vidi ko bi rekao da će se to desiti nama.
A ja ponekad ponosan, ni sam ne znam zašto, otišao sam.
Jedne noći gledajući te oči, oči srne.
Te oči njene koje su s' ljubavlju gledale mene.
Tražio sam neke nove priče. Al' nema tih koje na nju liče.
Bio sam glavni junak, a sad sam sporedna uloga naše priče.
Vidi ko bi rek'o da ćemo na dvije strane sami previjati rane.
A mogli smo zajedno u ljubavi živjeti dane.
I najiskrenije od svega dok joj pismo pišem u ovom trenu znam da volim tu ženu.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi