Gospodar vjetra

Zavoli moju tišinu, istkaj joj melodiju. 
Sviraj je strunama duše svoje.
Budi milo moje.
Kada se sruše svi zidovi što me čuvaju u okrilju mog svijeta.
Znaću da si ih srušio svojom ljubavlju gospodaru vjetra.
Pegaze, ljubav je priča iz mitologije.
Ovo je svijet teatrologije.
Svi igraju uloge i maske na lice stave.
Pretvore se u avatare.
Reci mi postoje li ljubavi zaprave?
Ili su sve filmski odigrane?
Zavoli moje riječi neka tvoj dodir lječi.
Sve rane na koži izbrazdane da se zatvore i u ptice pretvore.
Slobodne da lete, jer ljubav slobodu voli.
Pisane priče a pisma ljubavi nisu.
Samo iluzija slova što u bepućima hode.
Ima li heroja ljubavi ili su to samo mitovi pronađeni u sazvežđu Pegaza.
Ljubav je ilustrovana legenda, žanr koja se čita i živi kao fantazija.
Pretvorili su je u filmove i glume.
Glume da vole, da im je stalo.
Reci mi gospodaru vjetra je li i ti nisi sa ove planete i dio ovog svijeta gdje je sve predstava i kad se spusti zavjesa.
Zavoli Pegaze, pjesme iz filmova, daj im let svojih krila.
Jesi spreman voljeti kad nije lako i kad boli.
Umiješ li ostati kad bi htio otići.
Tada ti i ja pričamo o ljubavi.
Sve ostalo su predstave koje ugase svjetla kad se odigraju.
Meni treba da me tvoje oči vole i u tami i na svjetlosti da me s' ljubavlju gledaju i vide.
Pišemo mitove kroz stihove, a ljubav je poezija koja se živi i diše.
P.S. Gospodaru vjetra voli te tvoja Vila iz sunčevog spektra,
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi