Ti i ljubav

Da li si tamo gdje je Sibirska zima i živiš sa vukovima.
Ili si u toplijm krajevima sretan sa vjetrovima i zmajevima od papira.
Voziš li još De Lorean, hoćeš li noćas doći u naš stan?
Pita te tvoja voljena, žena vremenskog putnika.
Čitam almanah, tražim te u vremenu viteza i Tolkiena moguće da si Gospodar prstenova.
 I sve te pitam, osim toga da li voliš nekog.
Da li je ona u srcu tvom sagradila dom.
A mene si učinio beskućnikom ljubavi.
Vremenski putniče, reci mi.
Jesu li ovo vremenski paradoksi u kojim nismo zajedno mi.
Kad prođem kroz hodnike, vidim te. 
Sakrio si se u prošlu godinu i putuješ do ove godine.
Pojaviš se u sobi, prošetaš po zavojitim stazama mog srca. 
Ukradeš slike koje sam sačuvala u duši i smiješ se.
Iskradeš se i ostaviš tragove da te pronađem.
Tražiš policu sa knjigama koja se može preokrenuti i nađeš se u drugoj prostoriji.
Ti i filmovi.
Mjenjam datume i godine za tebe.
Vremenski putniče iz budućnosti ako se sretnemo u prošlosti urušiće se Svemiri. 
U ovoj dimenziji čuvari smo naše ljubavi.
Prolaziš kroz ormare, kao kraljević iz Narnije.
Od mladića prije nekoliko dana sad pred sobom gledam čovjeka.
Odlaziš u vrijeme crno- bijelih filmova, čujem eho tvog humora.
Pitam se često ko noću otvara prozore i iskrada se u zore.
Vremenski putniče ti si Petar Pan i daleka Nedođija.
Daruješ mi ulogu voljene žene, a živiš u nekom vremenu gdje te moje ruke ne dodiruju.
Gdje moje usne ne dotiču tvoje.
Žena sam vremenskog putnika koji često odluta.
Nekad na stolici ostane trag od tvog kaputa što je prolazio kroz snjegove.
Nekad stope kad si išao kroz kiše.
Nekad mi pismo napiše i ostavi pjesmu kad tragovi vremena bljesnu.
I kad ostane vatreni trag u našoj ulici znam da si to ti.
Ostavljaš mi tragove ljubavi naše.
Takvi su vremenski putnici, odmetnuti buntovnici.
Stanari drugih vjekova i godina.
A ja sam žena jednog vremenskog putnika.
I gdje god da je u ovom trenutku, gdje god da putuje uvijek bih ga voljela.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi