Dobrodošao u moje romane

Dobrodošao u moj svijet.
Za tvoja krila ovo je nepoznat let.
Dobrodošao u moje romane.
Na listovima pek papira napisane.
Dobrodošao u moje fotografije.
Gledaćeš albume jednog dana, sa osmijehom na usnama.
Dobrodošao u moje portrete.
Kad nacrtam ptice u tvojim očima one lete.
Sjedi za sto gdje se u oči gledamo.
Dobro mi došao.
Dok sjedimo za stolom, noć se spušta nad gradom.
Ti sa gitarom, sviraš i pjevaš.
Između ne voliš i voliš.
Između ostaješ i nedostaješ.
Između strasti i čežnje.
Dobro mi došao.
Između zrna pijeska i leda.
Između tvojih riječi sa usana i pisama.
Naši pogledi govore o ljubavi.
Između tanga i bolera.
Između punih ormara i kofera.
Između Zemlje i Svemira.
Između nemira i mira.
Tvoja gitara svira.
Dobrodošao u zabranjene gradove.
Ti ne znaš ove ulice.
Samo po sjećanju prođeš kroz drvorede lipa.
I zamiriše ono vrijeme kiše kad smo se sreli.
Zamirišu ti lipe dahom jula.
Zagrliš me i kažeš, draga ustanimo od stola, noćas bi da šetamo.
Da ne spavamo cjelu noć i zvjezde da gledamo.
Mi šetamo, kroz ulice zabranjenog grada, sunce nam miluje lica.
U ruci držim roman koji se zove
"Jedan buntovnik i jedna sanjalica."
Imaš onaj osmijeh na licu kad ti se vide rupice u obrazima.
I lete ptice u tvojim očima.
Dobro mi došao voljeni.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Zamisli

U skerletu od ljubavi

Kad me on pogleda