U dušu zapiši

Još jedan korak i prošli smo stazu.
Išli smo po snjegu i mrazu.
Išli smo po suncu i kiši.
U dušu zapiši.
Pronađi srca mog mapu.
Moje će oči biti svjetlost u mraku.
I bliže si mom koraku.
Još jedna riječ i prešli smo mostove koji djele naše obale.
Išli smo po vjetrovima.
Opirali se burama i morskim strujama.
Išli smo kad svi spavaju da nas ne vide.
Kako tvoj korak, pored mog ide.
Još jedan akord na gitari zajedno smo svirali.
Da bi muzikom i pjesmom ljubav jedno drugom darovali.
Išli smo kroz tišine rasipali note kao papire.
Gledali djecu kako se igraju žmirke.
Vratili se u djetinjstvo i igrali sa njima.
Proletila noć i već svanjiva.
Pomalo sam ti sanjiva.
Išli smo kroz pjesme i plesali kroz noći.
Ja ću ti doći.
Sjetim se kako s ponosom iz džepa izvučeš čokoladu sa kokosom.
I kako se vjetar igra sa tvojom kosom.
I kako kišne kapi padaju po nama.
Nema kišobrana, već nas čuva štit ljubavi.
Ja ću ti doći jedne kišne noći.
Ja ću ti doći jednog sunčanog dana, sa tajnom na usnama.
Sviraće gitare, sve pjesme stare koje znamo ti i ja.
Zagrliću te i opet ćemo plesati vrijeme neće stati, ono će teći a ja ću ti sve reći.
Još jedan korak i tu smo gdje sve počinje u svitanje, vrijedilo je čekanje.
Zavoljela sam te. 
Vidim kako mi prilaziš u đubretarcu i imaš gitaru u starom rancu.
Zapisan si u mom srcu.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Zamisli

U skerletu od ljubavi

Kad me on pogleda