Rekao je...

Rekao je..
Ne očekuj od mene da ti budem vrijeme u nevrijeme.
Kompas u vrtlogu života, tvoja pjesma i nota.
Ne očekuj od mene da ostanem, ja odlazim niz ulicu.
Čuvaj draga taj osmijeh na licu, mene ne čuvaj u srcu.
Ako ti se neko približi, pusti da se u tvoje srce nastani.
Ne budi kao ja što bježim od ljubavi voljena.
Ostani vjerna sebi, baš onakva kakvu te znam.
Ne očekuj od mene da sa ovih usana krenu nježne riječi.
Ti znaš da sam ih djelima volio reći.
Ne očekuj od mene da se vratim u sitne sate.
Ne piši mi ...čekam te.
Ko još čeka buntovnika iz daleka.
Ne očekuj da pred očima tvojim izgovorim ja te volim.
To sam ti rekao davno i to stoji.
Ne  mjeri se izgovorenim volim te, koliko te volim.
To u meni postoji, znaju damari tvoji.
Kad me pogledaš, ti sve znaš.
Da ti riječ ne kažem, ti razumiješ.
Ne očekuj od mene uspomene ja sam ih odavno spakovao u kofere.
Stalo mi je do tebe, zato koraci moji odlaze.
Znam da je ovo sve izgovor, zar ne.
Kad voliš ne ostavljaš, već ostaješ.
Budi sigurna da sa prvim koracima koji odlaze, već nedostaješ.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuezta sa sajta: Pixabay



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Zamisli

U skerletu od ljubavi

Kad me on pogleda