Što ti trebam ja... što te budim pjesmama?

Romantična sam i  lirski nježna.
Žena sam odmetnik, buntovnik i ratnik.
Osamljena poput vuka.
Snagom divljine u meni su pripitomljene riječi.
Čitam knjige i dok hodam ulicama.
Živim u stvarnoj mašti u bašti gdje se u letu sretnu vilini konjici i leptiri.
Slikam prstima površine bijelih listova.
Mjesec na dlanu čuvam i sa zvjezdama pričam.
Mogu satima gledati u zvjezdano nebo.
Vila sam, djevojka koja se u masi ljudi usudi biti sama.
Naći ćeš me tamo gdje gitara svira.
Imam ormar pun šešira, sama sam ih šila.
U tom ormaru čuvam svoja krila.
Vodom sa izvora sam ih lječila. 
Dva puta su slomljena, tri puta istrgnuta, a ja ih njegujem.
Ne mjenjaj po svom umjetničkom nahođenju u meni ženu koja te voli.
Kad želiš da me mjenjaš, tad me nemaš.
Reći ćeš da sam tvrdoglava, ne ja sam svoja.
Jedino tako mogu biti i tvoja.
Ti i ja nas dvoje smo sinonim i antonim. 
Slično i suprotno a idemo zajedno.
Nemoj da se zaljubiš u mene.
Šta će ti to da me voliš?
Šta ću ti ja ovako mirna i tiha.
Sazidam dom iz jednog stiha.
Što ti trebam ja što te budim pjesmama?
Što ti treba djevojka koja voli filmove i koja piše kao što diše.
Što ti treba djevojka koja vidi romane u zalasku sunca i ljepoti sutona.
Reci mi što ti trebam ja koja lutam poljima suncokreta.
Sa dva kofera u ruci na stanici za Nedođiju gdje vozovi kao u filmu kroz vrijeme putuju.
Noćas se sve priče oblače u likove i izlaze na scenu a ti kažeš da voliš u meni ženu.
Djevojku koja šalove plete i da voliš što u sebi čuvam ono dijete koje sam bila.
Uzimaš moja krila, miluješ ih a ja ti postavljam stihove ne sto.
Kad jednom budeš čitao i sebe pitao...
Što joj je trebalo to da kad je ovo srce zavoli reče mu da je zaboravi.
Ti i ja dva mjesečeva igrača stojimo ispod Mjesečeve sjene gledaš ti mene.
Naši koferi rado bi zajedno plesali. 
Stvari iz njih ušetale bi u zajednički ormar u onu malu sobu u potkrovlju.
Ostavila sam ti fenjere na prozoru... dok si spavao i sanjao da ljubav živimo.
Dušo moja ti znaš da sam tvoja u svijetu stihova.
Znam da si moj u priči koju smo zajedno čitali kad su prvi sati novog jutra svitali.
A opet smo tako svoji.
Kaži mi kako lutalica može sanjara da voli.
Je li to stoje zajedno koferi tvoji i moji,  sve nam govori da tvoje srce moje, da moje srce tvoje... voli.
Autor teksta: Milena Vujinović
Do sljedeće priče: Veliki pozdrav dragi prijatelji
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay



















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi