Čitaj, riječi iz vjetrova

Ti i ja smo ostavili vjetrovima naše trenutke.
I znaš oni sad putuju svijetom i pričaju o našoj ljubavi. 
Postaju spomenari ispisani tvojim i mojim riječima. 
Iz dodira i zagrljaja izvlače štukature i izrađuju ornamente.
Čitaju ih ljudi, a ti lutalico mojih snova pitaš vjetrove za mene.
I ćutiš, a sve kradom zapisuješ što ti šapnu vjetrovi.
Oni znaju da se još volimo.
Dodirnem tvoje lice u nekom međuprostoru u kojem smo se skrivali od svega.
Odlutali bi zajedno i sjeli za naš sto u jednom kutku za koji smo znali samo mi.
Kao da smo imali čarobni ormar i prošli bi kroz njega.
U našem vremenu prošlo bi tek nekoliko minuta, 
a tamo gdje smo se sastajali ti i ja 
tekla je brzinom svjetlosti godina.
Dž, čuvam tvoja pisma pisana vjetrovima na listovima drveća.
Prašina se oblikovala u slova.
Ti i ja smo Dž cjelina prije djelova.
Tvoj otisak i moj otisak se slažu u faktografski zagrljaj.
U kapi tinte iz tvog pera nacrtala se perspektiva svijetova.
Noćas sam u jedan od njih dolutala.
Vođena daljinom sjevera, postala sam skiveni putnik tvojih poetičnih svjetova.
Noćas, tebi Dž pišem ja riječi koje ćeš čitati iz vjetrova.
Noćas te grlim i dodirujem ti lice.
Znam da prolaziš kroz tvoj grad i da zastaneš pored knjižare.
Tu su se naše ruke zajedno držale.
Jesu li ti oči jutrom jednako snene.
Ti se smiješ očima.
Jutrom sam voljela gledati kad spavaš i kako ti sunčeve zrake obasjaju lice.
Ti jedan buntovniče, svi moji stihovi tebe slikaju i sve priče na tebe liče.
Naši trenuci lete sa vjetrovima i šapuću naše cjeline.
Djelovima naših bića spajamo pjesme.
Gledam te očima, milujem te ovim dlanovima.
Tako te otkriva dah sjevernih vjetrova.
Davno sam te zavoljela i vjerna toj ljubavi sam ostala.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kaži šta osjećaš

Zamisli

U skerletu od ljubavi