U tvojim očima su ptice selice

U predjelima gdje stanuješ, tu navrati samo moj san. 
I tiho se iskrade da te ne probudi.
Jer noćima ne spavaš. 
Ne zato jer san neće na oči, već zato jer želiš biti budan kad dođem.
A ne znaš u koje vrijeme, ni kog dana ću se prišunjati tvojim odajama.
Biću vjetar što zavjese zaleluja, biću dašak nade razasut po tvom uzglavlju.
Čitaću ti poeme napisane dahom mojih čežnji.
I poželjećeš da ostanem, o tako ćeš poželjeti.
A ja, kao ja, skrivenim otiscima ostaviću ti tek prašinu tragova
 po uglovima tvojih osjećanja.
Skupljaćeš te čestice i crtaćeš moje lice.
Vjetar kao moj prijatelj rasipaće prašinu sa poda tu gdje tvoj korak hoda.
I skupljaćeš na svoje dlanove tragove te iste prašine.
Zvaćeš me kroz prazne tišine.
Molićeš kiše da stanu da ne brišu tragove mojih stopa.
A ti opet znaš da sam, kao antilopa.
Da su moji tragovi nestali i prije nego je kiša mogla da ih obriše.
Zvaćeš sunce da se pomoli iza oblaka prije mraka.
Zamolićeš za još jedan budan dan, da se noću san ne svije u gnjezdo tvojih očiju.
Tvojih očiju iz kojih lete ptice selice.
Znaš da imam dušu lastavice.
I da u tvojim očima ne mogu čekati zime.
Iako dobro znam gdje u tebi stanuju topline.
Ostajaćeš budan, pospane oči ćeš razbuđivati mojim likom pred njima.
Čitaćeš listove starih novina, da ti ne pobjegnem i ovaj put.
Vratićeš vrijeme na satu, zavarati minute i kazaljke što su na tvojoj strani i o pravom vremenu ćute.
Ti znaš da možeš čitati, ali ne i pročitati kad ću tvojim odajama lutati.
Ostavićeš tvoj kaput preko vrata ormara i složićeš policu sa knjigama.
U nadi da ću u toliko i toliko sati jednu od tih knjiga čitati. 
Da ćeš čuti kako okrećem stranice.
I tada ćeš sasvim budan biti preda mnom i gledati me u lice.
I pitaćeš me sva ona pitanja na koje odgovore već znaš, ali ih želiš čuti dok me u oči gledaš.
Autor teksta: Milena Vujinović
Slika preuzeta sa sajta: Pixabay



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Zamisli

U skerletu od ljubavi

Kad me on pogleda